30 Aralık 2017 Cumartesi

Elveda 2017 - Yeni Yıl Beklentileri ✨


Yılın son Cumartesi gecesi ve yazısı ☕


Bir yılı daha geride bırakmamıza yaklaşık bir gün kaldı.Düşünsenize koskoca bir yıl yaşadık,bir sürü şeyin üstesinden geldik; güldük,ağladık.Yolun sonunda başardık ve bir yenisini daha tecrübe edecek kadar şanslıyız.Her şeyi şekillendirmek elimizde.İşte bu beni heyecanlandırıyor.

2017 yılı benim için genele baktığımda güzel değildi.O abartılan,adına kitaplar yazılan 17 yaşımın yılı psikolojik mücadelelerle geçti.2017 yılı deyince aklıma bunlardan başka bir şey gelmeyecek.Güzel şeyler yaşamadım mı? Elbette.Fakat yaşadığımız kötü şeyler,hissettiğimiz sancılar mutlu anlarımızın önüne geçiyor.İnsan ruhu mutluluğa doymuyor ama üzüntülerde tıkanıp kalıyor.Belki de bunun sebebi budur.

Farklı şekillerde kendi kendime yorumladım bu 365 günü.İlk teorim mental sorunlarla geçen bir yıldan sonra büyük mutluluklar yaşayabilirim ki bu pozitif olan.Diğeri ise her şey aslında normal ve ben anlam yüklüyorum.Durağan devam edeceğim,hisler ve düşünceler asla değişmeyecek.Bu da kısmen negatif olan.Cevabını taa bir yıl sonra net bir şekilde verebileceğim.

2017'ye dair güzel tek bir şey varsa o da artık yavaş yavaş kendimi tanıyıp emin olmaya başlamam.Ergenliğin bir evresi galiba bu.Sevdiğim şeyler sevmediğim şeyler,zevklerim ve dünya görüşüm...birçok şey rayına oturmaya başladı.Ergenlik bir karakterin ilk katı gibi.Temeli çocuklukta.Devamında da çok sapmadan inşa edeceğim gibi gözüküyor.Adına hayran olduğum kitabın ismi yine aklıma geldi,bende uyandırdığı hisler hiç değişmiyor: ''Büyümenin Sancısı'' 

Yeni yıl beklentilerinin anlatıldığı yazıları,videoları falan çok seviyorum.Herkesin bir umut içinde oluşu beni de motive ediyor.Bu yıl da geleneği bozmayıp 2018'e dair beklentilerimi sıralayacağım.

İlk olarak psikolojik olarak kendime karşı nazik olmak istiyorum.Bu yıl daha rahat ve özgüvenli biri olmaya çalışacağım.Beni en ufak geren ve üzen hiçbir şeyin içinde bulunmayacağım.Yıprandığım bir şeyi sonucuna bağlı olarak önceden tartacağım.Beni daha da telaşlandıran şeyleri bir rafa kaldırıp sonsuza kadar o kapağı açmayacağım...bir çırpıda yazıverdim bu maddeyi,ne doluymuşum meğer.Kendi kulağıma küpe etmeliyim sözlerimi,sonra bir başka yazıda yakınacağım yine.

Gerçek bir üniversite adayı oluyorum bu yıl.Bunu göz önüne alırsam yeni yılda çok daha disiplinli ve özverili olmam lazım.Zamanımı boşa harcadığım şeyleri azaltmaya gayret edeceğim.Örneğin gece saatlerce baktığım telefon gibi.Artık bu saçma alışkanlıklarıma ''dur'' demenin zamanı geldi.

Şuana ve yakın geçmişe odaklandığım bir yıl olsun istiyorum.Geçmiş ve geleceği sürekli düşünmek yersiz,aşmalıyım! Bunu zihnimden azar azar da olsa silmem lazım.Sonra gelsin omuz ağrıları,sivilceler...ne gerek?

Aklıma gelen son isteğim düzenli bir şekilde tarihli ajanda tutmaya 2016'dan sonra devam etmek olacak.Fark ettim de bana kendin yap ajandalar asla hitab etmiyor.Uğraşamıyorum ince işlerle.Amacım sadece çalışmamı kontrol etmek.En yakın zamanda bir ajanda alacağım,bakalım.

Genel olarak istediğim her şey psikolojik odaklı çünkü bu anlamda yorgun bir yıl geçirdim.2018'de yenilenmek istiyorum.Kafamdaki şeyleri boşaltmak,duygularımı kontrol edebilmek ve insan ilişkilerinde daha sakin kalabilmek istiyorum.Bunun için daha fazla yoga ve kendime ayırdığım kaliteli zaman lazım.Daha önce yapmadığım şeyler değil,yapabileceğime inanıyorum.Hadi Anıl!

Ülke açısından da kötü bir yıldı sanki.Gerçi ben kendimi bildim bileli durum öyle.Fakat bu sefer durumlar daha da can sıkıcı olmaya başladı.Yeni sene ülkemize özgürlük,adalet ve vicdan getirsin.Cinsiyet ve cinsel yönelim eşitliği konusunda eşit bir sene olsun.Kadınlar öldürülmesin,çocukların canı yanmasın ve daha fazla bu ülkenin masum insanları korku içinde yaşamasın.Lütfen :')

Bu sene yanımda olan ve benimle gülen,üzülen herkese çok içten teşekkür ederim.Hayatımda olan herkesi çook seviyorum,onlara sahip olduğum için delicesine şanslı hissediyorummm! Bu bloğu okuyanlar da dahil!

2018'de mottomuz ''yenilenme'' olsun.Tarihin akışını altüst eden bu kelime bizim hayatlarımızı da güzelleştirsin.

Hepinize mutlu,huzurlu ve güvenli bir yıl diliyorum.

O zaman yılın son klasik bitirişini yapıyorum:

çav!



8 yorum:

  1. İyi senelerin, nice senelerin olsun Anıl!

    YanıtlaSil
  2. Ciao Anıl!
    Yeni yılda yukarıda yazdığın tüm dileklerin gerçekleşir umarım. Üniversite yolunda sana başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım!!! Çok teşekkür ederim,mutlu yıllar :)

      Sil
  3. Fotoğrafa bayıldım! Mutlu yıllar 😜❤️

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yıllar Anılcım, umarım harika bir yıl geçirirsin ve tüm dileklerin gerçekleşir ❤️.

    Bu arada blogumda yeniyıl kitap çekilişi var, belki katılmak istersin hatırlatayım 😊.

    Eğer bulursan Sinek Sekiz’in minik çok tatlı bir minik ajandası var. Ben de yeni aldım ve başlamak için sabırsızlanıyorum 😊.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hepimizin gerçekleşsin ♥

      Güzele benziyor aslında ama karar veremedim.Ben gelecek hafta alacağım gibi duruyor :'D

      Sevgiler xo

      Sil