11 Eylül 2017 Pazartesi

Mahou Shoujo Madoka★Magica - Anime


みなさん こんにちは!

heyo!

(myanimelist hesabım: tık)

Çok severek izlediğim ve kısa sürede bitirdiğim bir animeyi daha sizlere öneriyorum.Büyük ihtimal yazın izlediğim son anime oldu.Gönül ister ki okullar açılmadan bir seri daha izleyebileyim.Göreceğiz.

Öncelikle animenin konusundan bahsedeyim.Kulağa biraz çocuksu gelebilir.Dünyada insanları kötülüğe sürükleyen cadılar var.İnsanların bedenlerine girerek onları kötü şeyler yapmaya,intihara sürüklüyor.Yine görüyoruz ki Japonya'da çokça yaşanan intihar olayları bir anime de daha farklı şekilde konu edilmiş.Bu insanları kurtarmaya çalışan fotoğrafta gördüğünüz büyücü kızlar da ana karakterlerimiz.Her biri Kyuube denilen duygusuz bir tavşanımsı canlı tarafından tek dileklerini gerçekleştirmek karşılığında büyücü kıza dönüşüyorlar.Aynı zamanda cadılarla savaşabilecekleri bir özel güç ve kostüm kazanıyorlar.Fakat aslında bu dönüşüm hakkında bilmedikleri şeyler sonradan şok edici bir şekilde ortaya çıkıyor.

En basit haliyle anlatmaya çalışsam da animenin içeriği izledikçe bambaşka bir hal alıyor.Minicik bir spoiler vermem gerekirse yine zamanda yolculuk konusu işlenmiş.

Kapağına bakıp izlemeye başladığımda bana çocukluğumun animesi Sailoor Moon'u hatırlattı.Fakat daha sonra hiç de o kıvamda bir anime olmadığı anladım.İçinde bulunduğumuz dünya düzeninin çirkinliklerini anlatan birçok olaydan imgeleştirerek bahsediliyor.

Çizimlerini de farklı buldum.Mesela cadılar insan formunda değil.Hani şu canavarların anlatıldığı 3 boyutlu kitaplar var ya onlar gibi resmedilmiş.İlk bakışta çocuksu bulabilirsiniz ama izledikçe çizimler hoşunuza gitmeye başlıyor.






En sevdiğim karakter üst gifteki karakterimiz Homura Akemi oldu.Seriyi izleyen birçok kişinin de favorisi o.Arkadaşlarını kurtarma çabası beni yer yer duygulandırdı.Aynı zamanda savaşma özelliklerini de çok sevdim.Bir nebze de Sailoor Moon'daki karakterim olan Rei Hino'ya benzettim.Sonuç olarak favorim olmaması için sebep kalmadı :)


さよなら!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder