30 Temmuz 2017 Pazar

Yaz Geçip Giderken: Birtakım Hisler ve Denemeye Devam Etmek ☕


Ne zamandır haftanın güncesi yazmadım.Anlatmak istediklerim birikti.Demli çay eşliğinde,spotify'dan bir şeyler dinleyerek sakin sakin yazacağım.Hadi bakiyim.

 Yaz tatili beklediğimden yorucu geçiyor.Bu hafta ders konusunda çok bir şey yapmadım.Bazen bir rahatlama geliyor diyorum ki daha çok çalışacağım günler olacak zaten...sonra bir yanım diyor ki ''işte o günlerde çok çalışmamak için şimdi çalış'' sonra diğeri cevap veriyor..benimse bu anlarda tek yaptığım möl möl oturmak oluyor.

Her şeyi aynı anda yapmaya çalıştığımın farkındayım.Bence bu bir koç burcu özelliği,aşırı spesifik bir özellik hem de.Her şeye bir hışımla başlayıp yarıda bırakıyorum.Mesela bu yaz başında ne güzel Japonca çalışıyordum,şimdi Japonca eşyalarımın üstü tozlu..düşünün.Gerçi normal derslerim işin içine girince onu geri plana attım ama atmak da istemiyorum.Her işimi aynı anda aynı öz veriyle yapmak istiyorum,her şey en iyisinde olsun istiyorum.Bu beni yıpratıyor,strese sokuyor.Hayır bir de ben anında hırsa gelen bir tip değilim.Hiç tarzım değildir.Ama biraz o hırs türünden de lazım galiba.Benim hırs şu şekilde..elimden gelenin en iyisiyle yarışmak.Yani dün ne yaptıysam haftaya onun üstüne çıkabilmeliyim,bu kadar.

instagram:hopefulsalad


Just Keep Trying

Sadece Denemeye Devam Et

Instagram biom'da da yazan bu sözü çok seviyorum,fazlasıyla seviyorum.Tam beni yansıtıyor.Sürekli bir şeyler için çaba içindeyim.Hiç sorun yoksa iç dünyamdan oluşturup ona sarıyorum.Sonu yok.Bu çaba içinde de hep deniyorum..sadece deniyorum.Eğer gerçekten denediğime inanıyorsam da sonuçları için kendime karşı nazik oluyorum.

''Tamam sadece denedin,elinden geleni yaptın; rahatla.''

Ağustos ortası gibi memlekete gideceğiz annemle.Heyecanlıyım ve merak ediyorum.En son 4 yıl önce gittim.Eskiden her yıl dedeme bakmaya gidiyorduk.Sonraları benim teog falan başladı gitmedim.Şimdi ilk defa kendimi bildiğim,karakterimin oluştuğu bir yaşta göreceğim oraları.En önemlisi Adana kebap,yer fıstığı yiyeceğim! Şalgam içeceğim! Sabahları seyyar satıcından pekmezli simit alacağım! Sırf 1 hafta bunları yapabilmek için bile gidebilirim.Yalnız otobüs yolcuğu 20 saat kadar...zor olacak.Yine de Çanakkale'den uzaklaşmak iyi olacak.Orada internet de yok.Detox(!)

Bu aralar bolca şarkı dinliyorum.Her türden..en alakasızları art arda hem de.Mesela Aleyna Tilki'nin son şarkısını dinliyorum.Evet itiraf ettim.Ama napiyim çok hoş melodisi.Sonra Grup Yorum - Sevda Türküsünü dinliyorum.Önceleri annem Türkü dinlerken saçma bulurdum.Demek ki büyüdükçe insanın hoşuna gitmeye başlıyor.Hatta şey triplerine girebiliyorsun ''ne varsa türkülerimizde var!''
Un Jour diye bir Fransızca şarkı keşfettim Aslı İnandık sayesinde,ona da takmış durumdayım.Fransızca şarkılarda tatlı bir dil ama konuşma dili kulağıma kaba geliyor.Yine de Farklı dillerden,yörelerden şarkılar dinlemek insanın dünyada yaşadığını ve bu dünyaya ait olduğu hissettiriyor.En azından bendeki etkisi bu.

Aa bakın neyi atladım..gözüm enfeksiyon kaptı.Sağ tarafın köşesi,oranın adını bilmiyorum,şişti.Doktor damla ve krem verdi bir hafta uyguladım kayboldu çok şükür.İşte bu sebepten yüzmeye bütün hafta gitmedim.Belki de oradan kaptım bilmiyorum.Zaten alerji zıkımı yüzünden durmadan bir şeyler yaşıyorum,şaşırmadık ailecek.

Yarın yüzmeye gideceğim ama o kadar üşeniyorum ki anlatamam.Her günüm bir diğerinin tekrarı gibi hissedince kendimi kapana kısılmış gibi hissediyorum.Bir yerden delik açıp nefes alasım geliyor.Her şeyi bi erteleme,iptal etme isteği.Dayanılmaz omuz ağrılarıma da iyi geldiği için aksatmamak istiyorum hem de vücudumu sıkılaştırıyor.Aynada fark ettim ki omuzlarım bir hayli genişlemiş,sevindirici.Sıra göbekçiği eritmede.Tabi onun için bir de yediklere dikkat etmek lazım..bende bu aralar 0 o.Bizimkilerle Özgürlük Parkına çıktık,hazır gıdaları mideye indirdim.Sonra bir pişmanlık tabi..ardından gelen ''amaan ya'' sonrasında yine gelen pişmanlık.DRAMANIL.

Her neyse susuyorum alttaki paragraftan sonra.

Japonca çalışacağım biraz.Hatırlamam gereken şeyler var.Kanji mi baksam dil bilgisi mi karar veremedim.En kötü karar bile kararsızlıktan iyi deyip birini ele alacağım.Kolay gelsin bana!


Sinir sistemleriniz bozulmadığı,kendinizi nedensizce mutlu hissedeceğiniz haftalar dilerim.


Çav!




6 yorum:

  1. göz pınarı deniyor sanırım. ben de tırnağımı gözüme soktum, kanlandı. aynı sağ göz, göz pınarından göz bebeğine kıpkırmızı. :)
    özgürlük parkı...ne güzeldi o akşam üstü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa evet göz pınarı hani göz yaşı da oradan akıyor falan :'D Geçmiş olsun joe,göz sağlığı önemliymiş; ikimiz de anlamış olduk :/
      Dimiii ya! Hatta bir gidişimizde aynı bizim yere oturduk seni andım.

      Sil
  2. Yemekleri hunharca gömerken, sonrasında spor yapar veririm gibi sağlıksız bir düşünce ile kendimi kandırıyorum. Ama bende işe yarıyor ne yapayım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilsin fsdfsdfsd Ben de spor yaptığım günlerde kendimi öyle rahatlatıyorum :'D

      Sil
  3. Ya seninle çok benziyoruz Anıl!Sen koç burcu sorunsalı diyene kadar bunun tipik bi özellik olduğunu bilmiyordum bile. Ben de herşeyi aynı anda aynı motivasyonla ve en iyi sonucu elde etmek üzere yapmaya çalışıp, yarıda hepsini bırakan biriyim. Neden? Çünkü motivasyonumu kaybettiğimi görürsem en iyiyi yapamayacağımı anlayıp bırakıyorum. Aman ne marifet! Gıcık oluyorum bu huyuma beni streslerden streslere sokuyor.
    Ama yalnız olmadığımı bilmek güzel **
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveğğğt! Gördüğüm,tanıştığım her koç burcu aynısını söylüyor.Ama bizim işi yarıda bırakma düşüncesi de aynı.Motivasyon giderse iş mükemmel olmaz ee ben kaçiyim o zaman kafası fsdfsd Gıcık edici ama koç olmanın diğer bir özelliği de azimli olmamız,yani er ya da geç yaparız!!!! (inş)

      Sevgiler ♥

      Sil