19 Mayıs 2017 Cuma

Japonca Şarkı Önerileri 🎤..!


みなさんこんにちわ!

Pozitif enerjiye doyacağınız eğlenceli şarkıları önermeye geldim,umarım beğenirsiniz xox

Japonca öğrenmeye ilk başladığımda Babymetal grubuyla tanıştım ve birkaç tane geleneksel Japon müziği dinliyordum.Diğer şarkı türleri özellikle J-Pop aşırı derecede kafa ütüleyici geliyordu.Fakat dilin içine girdikçe şarkılar daha da bi anlamlı gelmeye başladı ve özellikle bu aralar Japonca şarkı çok dinler oldum.





BABYMETAL!



Dediğim gibi Japonca şarkılarla beni buluşturan grup: Babymetal ^-^

Solistleri Su-Metal,Dansçıları ve vokalleri Yui-metal & Moa-metal! Şarkıları J-Rock tarzında.İlk dinleyenler için eminim biraz komik ve yorucu gelecektir ama özellikle son albümlerinde oldukça olgun şarkıları var.Rock konusunda oldukça eleştiren insanlar olduğu gibi  fanı olan +40 yaş üstü metalciler bile var.Ben beğenen taraftanım,hem de çoook!

Favori 3 parçam;



Akatsuki




Ijime,Dame,Zettai



Yava!


Bu şarkılar aynı zamanda grubun genel tarzını yansıtıyor.Yani bu üçünü severseniz eminim ki diğer parçaları da beğenirsiniz,keşfedin!


FREDERIC



Bu grubu yeni keşfettim.Eminim ki oldukça ünlüler ve ben geç kaldım :')

Tarzları oldukça farklı.Bana kalırsa tamamen Japon tarzı denilen şeyi yansıtıyorlar.Giyimleri,müziklerin için kıpırdatan enerjisi ve kliplerin minimalistliği.Dinledikçe motive oluyorum.Özellikle moralsiz olduğum zamanlarda dinleyince şarj oluyor gibi hissediyorum!



odloop




ONLYWONDER



Rererepeat



OWARASE NIGHT 




Hello Goodbye

FAVORİMMMM


SHISHAMO



Yine bir grup.Şarkıları tam anlamıyla deli dolu!



君と夏フェス


僕に彼女ができたんだ



SAKANACTION



Bir grup daha *-*






GEN HOSHINO


Ve bir solo şarkıcı.Çoook tatlı bir adam! 



                                           恋


WAKKAGI BAND




Bahsettiğim geleneksel müzikleri yapan rock grubu bu.Fazla iyiler!



Tengaku



千本桜

FAVORİM!




STEREOPONY



Eski bir Japon grubu.Nedense tarzlarını bizim Türk gruplara çok benzetiyorum ve aşırı seviyorum!


Hitohira no Hanabira

FAVORİM




ve ve ve Japonca müziklerden bahsedip anime şarkıları önermemek olur mu? olmazzzz!

ANİME ŞARKILARI:






Anime: Higurashi no Naku Koro ni



Anime: Mirai Nikki 



Anime: Ano Hana



Anime: Natsume Yuujinchou 3 (♥)



Anime: Golden Time



Anime:Charlotte





Eğer sizin de bana önermek istediğiniz Japonca şarkılar varsa seve seve dinlerim!



Sevgiler.















                                     






3 yorum: