23 Nisan 2017 Pazar

Yorucu Hafta Sonu ve Diğer Şeyler 🎠


23 Nisanımız kutlu olsun;bu ülkenin her bir çocuğu güven,mutluluk,huzur içinde yaşasın!

Bugün kardeşimin gösterisi vardı.Karadeniz yöresine ait bir şeyler oynadılar.Kulağına fısıldadım ''Umarım yanlış yaparsınız da gülerim'' bir abi olarak tabiki de kız kardeşimi sinir etmeye bayılıyorum bana lafı soktu ''YOO BEN YANLIŞ YAPMAM'' sustum..izledim,alkışladım ♥

Halk bahçesi cıvıl cıvıldı.Her yerde stantlar ve gösteriler vardı.Kendi zamanım aklıma geldi.Biz stadyumda, o Anamur sıcağı altında danslar yapardık.Annem bizim için ambulansta çalışmaya gönüllü olurdu.Gösterim bittiği gibi koşar anneme sarılırdım ambulansta meyve suyu içerdim.Hatta o zamandan kalma bir aile fotoğrafımız bile var,ne kadar sevimsizimmmm! Bizim kutlamalar daha geniş çaplı,resmi ve düzenli olurdu.Aylarca çalışırdık karışık figürler yapmaya çalışırdık.Bugün izlediğim bütün gösteriler çocukları zorlamayan cinsten ve resmi şeyler de yoktu.Valla en güzeli.Çocuk bayramı ilan etmiş Atatürk bugünü,kravatlı adamların el sıkışma sıkıcı şeyler okuma bayramı mı,hiç...

Günün diğer bir güzel olayı da Solo Türk performansıydı.Geçen senelerde birden fazla uçakla yapılan gösterilerini izlemiştim.tek kelimeyle mükemmeller.Bütün Çanakkale kordonda toplanmıştı,pilot bize selam veriyor insanlar hep birlikte alkışlıyordu falan,as bayrakları as as mod: ON

Gün boyunca aklımda eve gelince yapacaklarım vardı..ben o tip insanlardanım.Eksik işim kalıp dışarı çıkmışsam ara ara eve gidince neler yapacağımı planlarım.Dün şükür mat. projesini bitirdim,edebiyatı da bitirecektim ama anime izlemek daha cazip geldi.Bugün hem edebiyat ödevine hem de projesine el atmam lazım.Üstüne bir de çözülecek testler ve birkaç performans ödevi de var,bakın hala blog yazıyorum...

Çarşamba günü bir münazaram var.Spontane bir şekilde katıldım.Geçen hafta olacaktı ama karşı ekip hazır değildi.Bu hafta yapacağız kazanan da diğer grubun kazananıyla yapacak.Konumuz ''suçu toplum mu işletir kişi kendi mi işler'' çok güzel bir yazı hazırladım.Grup sözcüsü de ben olacağımdan ekstra ekstra şeyler buldum.O kadar insanın karşısına çıkıp konuşmak benim gibi öz güven sorunları olan biri için aşırı zor..geriliyorum aklıma gelince.Kendimce taktik geliştirdim.Konuşurken jürilerden birini seçip sadece onun suratına doğru anlatıcam.Zaten gözüm illa seyirciye de kayar...kem küm edip konuşamazsam kahrolurum,bu işin üstesinden gelmem lazım,şans dileyin,taktik verin plz!

Kitap yazma konusunda bir tık ilerleyemedim.Konuyu wattpadleştirmekten korktuğumdan en doğru ilhamı bekliyorum.En güzel anda bir anda bir bölümü yazacağım,bana öyle şeyler gelir,biliyorum.

Ruh halim artık inişli çıkışlı değil.Dipte kaldı dümdüz ilerliyor.Güzel bir söz duydum Hülya Avşar demişti (ne alaka dimi programında duydum işte) ''önemli olan insanın bulunduğu noktayı kabul edip mutlu olması'' tarzı bir şeydi,sevdim.Bana cuk oturdu.Böyle bir yuvarlanalım bakalım,belki iyileşir.

Aslında ne güzel bu hafta sonunu anime izleyerek geçirecektim.Tüh sosyalleştim.Hazırda bekleyen güzel 3 animem var.Birinde ilerledim diğerleri yolda.Yazılarını bitirince yazarım ne zamandır anime konuşmuyorum *-*

Ben kıçımı kaldırıp bir şeyler yapmaya başlasam iyi olacak aksi taktirde akşama uykusuzluktan bayılabilirim.



Çalışma masamın güncellenmiş hali.Anılla ilgili her şeyin bulunduğu bir mekana dönüştü.Kendimi yansıtabildiğim bir yerde çalışmak motive ediyor xox

Çav!

2 yorum:

  1. Senin kendine güven sorunun olduğuna inanamıyorum. Gerçekten. Senin kadar yakışıklı bir delikanlı olsam, senin kadar donanımlı, dengeli, disiplinli, titiz, çalışkan, okulunda başarılı, hayattan ne istediğini bilen, okul dışında bile kendini geliştiren, projeler üreten (roman) daha da unuttuklarım vardır... daha ne gerek ki kendine güvenmen için, bir tane açığın yok.
    Taktik sana hemen verebilirim: prova, prova, prova. Sesini kaydet ve tekrar dinle...Enstrüman çaldığını farz et. Ve konser vereceğini. Sadece name yok. Senin sesin ve cezbedilmesi, fethedilmesi gereken bir halk. Seni kim tutabilir? Bol şans!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim joe,beni hep motive ediyorsun ve bunun için minnetarım gerçekten hem de çook :') Bazen ne olursa olsun en ufak şeylerden etkilenebiliyorum.Kafaya takma huyum olmasa belki çok daha öz güvenli olabilirim.Kendi içimdeki çatışmaları aşmam lazım.Tekrar teşekkürler güzel cümlelerin için,temiz kalbine bir kalp ♥
      Kendi kendime 2-3 kere prova yaptım seyirci varmış gibi ama ses kaydetmeyi düşünmedim.Güzel fikir!!! hem kendi kendimi eleştirmem daha kolay olur,şurası saçma şurasında tonlama yapmam lazım vs. ^^
      Valla aldım senden motivasyonu uçuyorum,toslamamak dileğiyle!!!!
      SEVGİLER XOX

      Sil