10 Mart 2017 Cuma

Apartman Sohbetleri #11 #12 #13 #14 ✔


Apartman Sohbetlerinde sessizlik hakim...bozmaya geldim! 


Karşı cins karşısında en çok utandığın an?


Büyüdükçe pek utanmamaya başladım.Utanacak şeyler yaşadıysam bile pek takmadım.Fakat ilkokulla ilgili bomba bir anım var.

Güya biriyle çıkıyordum.3.Sınıf mı ne....işte okul çıkışı olmuş servise doğru yürüyorum onunla.Tam servise binicem ''Anıl'' dedi döndüm.Dönmemle dudağımdan öpmesi bir oldu.O an sanki bütün dünya sessizleşti,ışıklar bana döndü,sahnede tek kaldım.Öpüp direkt ayrıldı oradan.Ben de kıpkırmızı kesilerek servise bindim ve bütün gün olayın etkisinde kaldım.


En maskülen/feminen yanın nedir?


Maskülen ve feminen diye çok ayrım yapmam karakter konusunda.Fakat kadınlarda olan kişisel özellikler ve erkeklerdekiler diye genelleme yapılması mümkün.

Bende ikisinden de var gibi.Olaylara veya duruma karşı değişebiliyor.Bazı şeyler hakkında bir kadın gibi düşünebilirken bazen de erkek gibi düşünebiliyorum.

En maskülen olarak nitelendirebileceğim bir yanım yok sanki...Bazen klasik erkek tepkileri verebildiğim gibi bazanse kadınlarla kolay empati kurabiliyorum.


Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?


Büyük bir yalan söylemek.

Tam bir iyilik meleği cevabı falan olabilir ama samimiyim yalan söylemekten nefret ediyorum ve korkuyorum.Çünkü inanın ki doğruyu söyleyip içinizden atmak dünyanın en kolay işi.Zaten eğer kendinize karşı bir saygınız varsa yalan söylemek bir cesaret işi gibi geliyor...neyse ya nereye bağladım..cevabım yalan söylemek.Asla demeyi sevmesem de cesaret edemeyeceğim bir hareket.


En Sevdiğin Fiziksel Acı?


Böyle en yorgun zamanımda birinin omzuma ya da koluma masaj yapması...dünyanın en anlık acı veren ve ardından rahatlatan hissi.Bunun dışında da sevilebilecek bir fiziksel acı var mı bilemedim.Benimki bu...masajın ilk önce acıtan sonra rahatlatan hissi.



Cevaplarım kısa kısa oldu ama sorulara verilebilecek daha uzun,süslü cümleler bulamadım.Mim'in en sevdiğim sorusu sonda saklı.

Beklemede kalınız efendim.

Çav.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder