21 Ocak 2017 Cumartesi

Özlem #17Çelınç (5) 🌾


 5.Soru: Her zaman ve bazen özlediğin 2 şey?


Özlemle ilgili şeyleri,vedaları vs. hiç sevmem...hatta nefret ederim.Fakat tabi her insan gibi özlediğim şeyler,kişiler var.

Her zaman özlediğim şey; uzaktaki dostlarım.Hepsinin yanımda olmasını o kadar isterdim ki...yalnız değilim burada da tabi; ama onları da yanı başımda isterdim.Ali Rıza Bey gibi hissediyorum böyle konuşunca.Onun gibi bütün ailemi,bütün sevdiklerimi bir arada istiyorum.Beraber yaşasak hatta fena olmaz...ama ev büyük olacak öyle aşırı kalabalığa da gelemem :')

Bazen özlediğim şeylerden biri çocukluğum.

Ailevi olarak bakarsak gayet normal ve mutlu bir çocukluk geçirdim.Okul ortamı içinse aynı şeyleri diyemem.Güldüğüm zamanlarda oluyordu ama genelde yalnızdım okulda.O yüzden çocukluğumla ilgili okul anlamında üzüntülerim var.O zamanlar adına asıl özlediğim şey dışarı çıkıp oyun oynamak.Gece geç saatlere kadar dışarıda kalıp sonra eve kirli pasaklı dönmek..hemen duşa girip sonra miss gibi uyumak.Tarifsiz bir zevkti,eğlenceydi benim için.

Bazen özlediğim bir diğer şey ise Mardindeki hayatımız.Aslında o zamanda çocuktum hatta bebek bile sayılırdım.Bakıcım Meral ablayı bazen aklıma geldikçe çok özlüyorum.Hiç unutmam bizim taşınmamızdan bir iki gün önce bana sarılıp saatlerce ağlamıştı.Ben de ona bakıp bakıp ağlamıştım.O minik bedenden bu yana asla unutmadığım anılarımdan biri.Salçalı ekmeği özlüyorum mesela...bakıcı ablamın evinde yediğim..şimdi yesem burun kıvırırım belki ama o zaman çok hoş geliyordu tadı.Bazen ben yemek yemediğimde suya deterjan döker pipetle baloncuklar çıkarırdı.1 Lokma 1 kez baloncuk köpürtme...saftirik gibi eğlenir köpük çıkarmak uğruna yemeği silir süpürürdüm.Eskiye dair her şeyi özleyebiliyorum.Geçmişin üstüne basıp geleceğe atlayan değil de daha çok geçmişi sırtına takıp geleceğe adım atmaya çalışan biriyim.Haddinden fazla olunca pek doğru bir şey olmasa da geçmişlerimiz bizi biz yapan şeylerle dolu.

Unutmamak lazım.


Tam da başlığa uygun bir şarkı.O kadar güzel ruha işliyor ki...mutlaka dinlemelisiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder