20 Ocak 2017 Cuma

Dönemin Son Günü ve Çay Hırsızı Vakası - #17Çelınç (4) İçerir - 👼


 Göz açıp kapayınca kadar bir dönem daha geçti. (O zamanı geçirirken böyle diyemezdim,geçti gitti ya arkasından rahat rahat hızlıydı diyebilirim.)

10. Sınıfın (ASLINDA HAZIRLIK OKUDUM 11 OLUYODUM BELİRTMEKLE YÜKÜMLÜYÜM) ilk dönemi güzeldi.Nedense bu sene gerçekten hayata dair derslerde bir şeyler öğrendiğimi hissettim.Aklıma bilgiler sorgulayarak,çözümleyerek oturdu.Çok fazla zor değildi,9. sınıftan bir tık daha kolay başladı diyebilirim.Merak edenler için ise ortalamam 93.1 aslında daha fazla olabilirdi ama bir zımpırtı ders yüzünden azcık düştü.Neyse mutluyum ortalamamdan,emeklerimi yansıtır şekilde.

Bugün karneleri aldıktan sonra bizimkilerle noodle yedik.Bir ara onlar otururken kalkıp postaneye gittim..Hanna'nın mektubunu gönderdim..bakın ne anlatcam şimdi Hanna bana poşet çay göndermiş (emin değil aklı karıştı onun da) ve ve ve bir çay hırsızı,gereksiz insan benim ÖZEL mektubumu açıp içinden poşet çayı çalmış...apartmanın içindeydi halbuki...aşırı sinirlerim bozuldu dün akşam sevincim azcık kursağımda kaldı.Bulacağım o çay hırsızını!! her şeyimi çal ama çayımı,kahvemi ASLA!!

Bakın Hanna'dan gelen dünyanın en sevgi kokan mektubundan çıkanlar ♥ : 



Karınlar doyduktan sonra Osmanlı Kahvecisin'de kahve içtik.Soğudum azcık oradan.Ya benim bildiğim Latte böyle büyük cam bardakta falan gelir?!...önceki gelişimizde de sıcak çikolata dedik Americano fincanında buz gibi bir şey geldi...cık cık cık tasvip etmiyorum böyle şeyleri.Ama biz grupça pişman olmaya bayılırız,boşa para harcamayı severizz...çok...

Çelıncı aksatmak olmaz.Hemen yeni isteğe karşılık verelim:

Etrafındakiler hangi sorunun çözümü için sana gelirler?

Cevap aşırı basit benim için..HER ŞEY.

Çevremdeki insanların psikoloğu gibi bile hissediyorum bazen.Arkadaşlarım bana her türlü sıkıntılarını ve sırlarını anlatırlar.Saygıyla ve yargılamadan dinlemeyi biliyorum,çözmek için elimden geleni yapıyorum.Dost olmak benim için bu demek.Yargısız,saygılı,yardımın sınırsız olduğu bir arkadaşlık.

Bir de galiba fazla konuştuğum için..boş konuştuğuma inanmıyorum belki de öyledir..insanların aşırı her şeyi bildiğimi düşünüyor.Bu yüzden her noktadan sorular alabiliyorum.Kendimi bu noktaya koyan da ben değilim,insanların bakış açısı ve hisleri.

Tatil moduna geçiyim ben yavaştan.Geç uyumalar,geç kalkmalar,odayı olabildiğince dağınık bırakmalar ve ders tekrarları yapmalaar...

Herkese mutlu,huzurlu tatiller! Kendinize iyi bakın! 

3 yorum:

  1. Merak ettim bulabildin mi çayını veya en azından hırsızını?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Çay eminim zevkli bir seçimdi.Gümrükte falan da alınmış olabilir aslında..gerçi bantlı zarf resmen açılmıştı :&

      Sil