22 Ocak 2017 Pazar

Anı #17Çelınç (6)


6.soru: Hatırladığın en eski anını anlatır mısın?

Hay hay.

Aklıma aslında bir sürü macera dolu çocukluk adım geliyor ama soru ''en eski'' dediği için seçmekte zorlandım.

Mardin ve bakıcım Meral ablayla devam ediyim o halde..bir gün evde yine tekiz anne ve babam işte. Meral abla yürüyüşe çıkmak için beni giydirdi.Çıktık yürüyoruz falan..sonra işte Lojmanda iki tane park vardı.Biri bizim evin önünde biri üst taraftaki Lojmanlarda.Ben üst taraftakine gitmek istedim.Yürüdük bayır yukarı sonra parkta ikindiye kadar falan takıldık.Bu park da böyle Lojmanın en garip yerinde.Yokuş aşağı gibi,etrafı sarı otlarla sarılı.Eve dönüş için de iki yol var ya üstten dolanıp yokuş aşağı incez ya da direkt geldiğimiz yoldan dönebiliriz.Meral abla kendi kız kardeşine uğrayacağı için üstten dolanmayı tercih ettik.Etmez olaydık.Mardini bilenler bilir.Şehrin etrafı dağlar ve büyük kayalıklarla sarılı.Hiçbir şey olmadan kız kardeşine uğradık sonra evin yolunu tuttuk.Yolda karşımıza ne çıksa beğenirsiniz? 2 tane benim boyumda kurt.Biri böyle beyazlı diğeri kirli beyaz gibi..Meral abla şöyle bir durdu bana baktı elimi sıkı sıkı tuttu yerden taş aradı.Köpeklerle aramızda mesafe vardı ama kurt köpeği olunca insan haliyle dağ başında tırsıyor..sonra köpekler bizim olduğumuz tarafa döndü.Meral abla taşı başka yöne fırlattı korksunlar diye,köpekler umursamadı.Kaptı beni kucağına gerisin geri koştu ve tekrar parkın oradan eve vardık.Ertesi gün Meral abla babama olanları anlatınca babam da onların Lojmanın eğitimli köpekleri olduğunu söylemişti...tamamiyle olmasa da hatırlayabildiğim en eski anım bu....Aklıma geldikçe o anki halimize tebessüm ediyorum...bu halimle aynı anıya dönsem fena halde korkardım orası ayrı :')


Bu fotoğraf nerede çekilmiş bilmiyorum...sağdaki abim,soldaki bebiş ben.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder