15 Ekim 2016 Cumartesi

Yorucu Bir Hafta Sonrası 2. ☕


 Bir hafta boyunca yazmamışım!

Bu hafta gerçekten hem fiziksel hem mental olarak yorucuydu.Okul kursları başladı.Matematik ve Fiziğe eksiksiz Coğrafyaya da arada katılmaya çalışıyorum.Aslında yine sadece onlar olsa yorulmam da üstüne bir de haftanın iki günü Japonca eklenince eve geç gidiyor olmam kafamı allak bullak ediyor.

Fakat yine de adına mutlu olduğum şeyler var.Galiba A2 bitince B1'e devam edebilirim.Kesin değil ama çok istiyorum.Bir yandan da istemiyorum çünkü zaten okul yeterince yoruyor beni.Fakat şunu da düşünüyorum zaten seneye lise 3 olunca şuanki kadar boş zamanım olamayacak şimdiden değerlendirmeliyim.Hangisini tercih ederim henüz belli değil ama umut var en azından :x

Sonunda bir hayalim gerçek oluyor.Bahsetmiştim ya Polonyada'daki arkadaşımdan.İşte o bana mektup gönderdi,henüz elime ulaşmadı ama dört gözle bekliyorum.Kilometrelerce uzaklıktan,farklı kültürde dinde bir insandan duygularını yazdığı bir kağıt almak sizce de büyüleyici değil mi? Elime ulaştığı an tam olarak hayallerim gerçek oldu diyebileceğim.

Önceki yazıdan sonra sorunlar vs. hakkında değişen bir şey yok hatta bazı şeylere daha bile kırıldım lakin üstelemek istemiyorum.Bence insanlara bizi kırma hakkını kendi ellerimizle veriyoruz.''Hiç hayal kırıklığına uğramadım,çünkü kimse için hayal kurmadım.'' diye damar bir söz var.Doğru mu dersiniz..bence doğru.Uygulamaya çalışacağım!!

Bir kompozisyon yarışması için yazı yazdım.Konu milli egemenlikti.Edebiyatçımız beğendi.Kendisi gerçekten mükemmel bir öğretmen böyle tam hayallerdeki edebiyat öğretmeni gibisinden.O kadın sanki dünyadaki her şeyi biliyormuş gibi hissediyorum.Konuşması,kendini ifade edişi muazzam.Aynı şekilde bu sene böyle bir hocaya daha sahip oldum o da felsefeci aynı zamanda sınıf öğretmenimiz.İkisinin de zihniyeti tam benlik.İyi anlaşıyoruz.

Kompozisyonumu beğenmedim ama ben açıkçası.Daha doğrusu konuların çok klasik ve daraltıcı oluşu bana öğk dedirtiyor.Aynı şeyleri ilkokulda da ortaokulda da yazdım; yetmez mi?! Yine de yazı yazıdır dedim katılmak istedim yarışmaya.

Bir de kütüphane başkanı seçildim.Aslında başka bir arkadaşımdı ama sonrasında ben oldum.Edebiyatçımız baya önemsiyor bu yıl kütüphane işlerini,çok görevimin olacağını falan söyledi.Ben de içimden ''Bu koşuşturmanın içinde tam da eksik olan şey :) '' diye geçirdim.Ama mutluyum.Sorumluluk alabilecek bir yapıya sahip olduğumu düşünüyorum her ne kadar aşırı öz güvenli olmasam da.

Bu hafta her gece uyumadan önce youtube videoları izledim.Daha doğrusu Bilgen Tolis'in günlük vloglarını ve diğer abone olduğum kişileri.Kesinlikle bir bakın derim; sohbetine bayılıyorum bu kadının ^-^

Minik bir şey başardım! Yıllar yıllar yıllar sonra tumblr sayfamı yeniledim,bakmak isterseniz: tık

Bir minik başarı daha; her şeyin arasında okuduğum kitap olan ''Sana Gül Bahçesi Vadetmedim'' i bitirdim.Hakkında Bir Anime Bir Kitap adlı yazıda bahsedeceğim!

Bir şeyi daha başarmak adına çalışıyoruz ama bu büyük,okulla ilgili,onu da gerçekleşirse paylaşacağım!

Yorucu bir hafta sonrası günün ikinci kahvesini alıyorum o zaman ben (Kendime ödül verme anlayışım 2 bardak kahve)

:')

Çav!


Bu hafta Instagram'da ben: TIK













6 yorum:

  1. Hayallerimiz olmasaydı şimdi bir çok icadı kullanamaz olurduk.Lütfen hayal kurmaya devam et lütfen...

    YanıtlaSil
  2. Anıl kompozisyon konusu ile ilgili düşüncelerine yüzde yüz katılıyorum. "Milli Egemenlik" diye kompozisyon konusu mu olur? Hatta "yazı yazıdır" deyip gene de katılman da hoşuma gitti.
    Edebiyat ve Felsefe derslerinin hocalarının kafa dengi olmasına çok sevindim. Bütün seneye ve hatta sonrasında, hayatına renk verecekler. Bana öyle olmuştu. Öğrettikleri hâla günlük hayatımın parçası ve çok değerli.
    Senden özendim, gidip bir kahve alacağım kendime galiba. Sonra da kendi bloguma bir yazı yazarım belki. Ben de senin gibi bir haftadır yazmamışım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana hak vermen sevindirdi küçük joe şimdi daha da doğru düşündüğümü anlamış oldum.Umarım öyle olur,lise hayatım onlarla geçer!^^
      Ne güzel; bal şeker olsun, yaz da okuyalım bakalım uzatmak yok araları! :)

      Sil
  3. Enerjine, umutlarına ve peki tabii ki kalemine sağlık dostum! Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmmmm - kucak dolusu sevgi ♥!!

      Sil