9 Eylül 2016 Cuma

Ve Anne Canavar Yuvaya Döner!




Benim 10 yaşımda tanıdığım kafasına hayran olduğum Anne Canavar mükemmel bir şarkıyla dönüşünü yaptı!!!

Perfect Illusion adlı şarkı sabah saat 6'da bir radyoda yayınlandı.Düşünün ben o saatte bilgisayarın başında oturuyordum.Şarkıyı ilk dinmeye başladığımda ağlamamak için kendimi çok zor tuttum.Havanın hafif aydınlanıyor oluşu,buz gibi esen rüzgar ve benim tanıdığım bu kadının sesi yüreğime öyle biri işledi ki ritimleri duymadım bile.Tekrar tekrar tekrar tekrar dinledim.Saat 7 olduğunda artık bayılacak gibi hissediyordum.

Zaten ne söylerse söylesin dinler ve severdim.Çünkü asıl hayran olduğum sesi ve karakteri.Amy gibi Frida gibi Gaga da kendi hayatını eserlerine büyüleyici bir şekilde yansıtıyor.O kadar seviyorum ki bu olayı anlatamam.Sanatçı dediğin=BUDUR! (Duygusu gelen Little Monster)

SONUNDA DÖNDÜN İŞTE YA,3 YILLIK HASRET BİTTİ,ANNE CANAVAR YAVRULARINI BIRAKTIĞI MARJİNAL YUVASINA GERİ DÖNDÜ!

Şarkıyı dinlemek için: tık



SLAY MAMAAA!


Şarkının hissettirdiklerinin özeti olan bir gif :'DDD


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder