25 Temmuz 2016 Pazartesi

Haftanın Güncesi #27 (Güzel Şeyler vs Drama)

 Çok garip bir hafta geçirdim güzel mi kötü mü verimli verimsiz mi olduğu hakkında en ufak fikrim yok.

Güzel şeylerden başlayacak olursam sonunda Japonca A2 kursumuz başladı.Sınıfta 7 kişi falanız ve öğretmenimiz de değişmedi,iyi ki xoxox yeni kişiler tanıdım.Yaş olarak benden çok büyük insanlar var ve bu çok güzel.Öğrenmenin yaşının olmadığını,bilginin,bir şeyler bilmenin ne kadar büyük bir güç olduğunu haftanın 2 günü hatırlayabiliyorum,bu çok motive edici *-*

Güzel şeylerle devam edelim o halde.Bazı şeylerin farkına vardım bu hafta ve öyle böyle farkına varmak değil tokmak gibi indi kafama.Galiba şunu anladım: BU HAYAT BENİM,KALEM BENİM ELİMDE,SADECE YAZINA ODAKLAN NORMALDEYAPTIĞIN GİBİ.Evet elimde olsa altından yazardım bu cümleyi ki hiçbir maddeden etkilenmeden beynimde kalabilsin.(Bunun hakkında ayrı bir yazı yazmak geldi aklıma,bakalım :&)

Beni çoğunlukla mutsuz eden şeyin odaklandığım başka hayatlar olduğunu fark ettim.Örneğin mükemmel bir yaşamı olan youtuber,zengin bir blogger,acayip yakışıklı bir ünlü veya bilmem kimsenin sahip oldukları.Bunlara belki de yaşım itibariyle fazlasıyla odaklanır kendi hayatımı küçümserdim,kendimi küçümserdim.Fakat kendime şunu demeyi başardım DAHA 16 YAŞINDASIN GERİZEKALI İLK BİR ŞEYLER BAŞAR ONDAN SONRA KENDİNİ KARŞILAŞTIR.Sert oldu ama işe yaradı bundan sonrası için hep bir tık mutlu olacağım!


kahkaha efekti


Ayrıca bu duygular içindeyken de facebook'da şu sözü gördüm,CUK OTURDU.


Haklsın Kafka hem de çoook!

Çevremde gereksiz bir kalabalık yok ama çoğunlukla kendimin yarattığı bir gürültü vardı onu da kısmaya çalışıyorum.

Güzellikler bu kadardı hımm evet bu kadardı galiba...

Şimdi birazcık drama yapalım.

Cidden kimse blog falan okumuyor memlekette.Zaten acayip okunan bir bloğum yoktu ama son zamanlarda cidden düştü.Kime göre neye göre derseniz günlük 85 ziyaret falan alıyorum yazı yazmadığımda yazdığımda ise 150 falan.Hak ettiğimi düşünmüyorum ya bu kadar az okunmayı..belki de hak ediyorum...yok ya...niye acaba...

Saçım kepeklendi yine!Nedeni ne bilmiyorum aslında geçmişti uzunca bir dönem.Acaba yine bir şeyleri çok kafaya mı takmaya başladım (Bilinçaltı sorgulanıyor)


Böyle garipçe bir haftaydı.Takvime bugün bizimkilerle baktık da okulların açılmasına 2 aycıkcıkcık varmış...

dramatik sonla perde kapanır







2 yorum:

  1. Bende de okuyucu sayısında bu ay özellikle bir seyrelme var. Ama Haziran'da başladı. Seninle alakası yok bence.
    Anıl bu fotoğrafın çok güzel!!!!!! Bundan sonra hep dişlerinle gülümsediğin resimler çekil.
    Bir de kafama tokmak gibi indi deyimini ödünç almak istiyorum. İşim bitince geri vericem :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep böyle anlık fotoğraflarda doğal olabiliyorum herkes öyle diyor teşekkür ederim küçük joe'um xoxoxo
      Tabiki de al hatta senin olsun vermene gerek yok!^^

      Sil