27 Haziran 2016 Pazartesi

Haftanın Güncesi #23 (Mutlumsutırak)


 Yazın verimli günleri başladı.Şu üç günü olabildiğince güzel geçirmeye odaklandım.Dört gün de diyebiliriz ama bugün oruç tuttuğum için pek bir şey yapamadım sadece erken kalkmayı başarabildim oruçlu olmama rağmen.Bugünden önceki 3 gün yoga yaptım,mekik programı uyguladım,abimle fizik çalışmaya başladım ekstradan kendim test çözdüm.Güzeldi yani anlayacağınız günün en az 1 saatini hedefler için adım atarak geçirdim.Olaya bu açıdan bakınca daha da güzelleşiyor.

Kızıl Darı Tarlaları yine bitmedi.Yılın 7. kitabıydı eğer diğer aya da sarkarsa her ay 1 kitap okumuş olacağım.Bu da bu açıdan daha güzel.Okul zamanı her ay elime bir kitap almış olabilmek gurur verici açıkçası.

Anlatacaklarım daha vardı aslında ama eve akşam geldiğimizden beri başım çatlıyor.Bu yazının da sadece başlığını atıp öylece bıraktım bütün gün bekledi anca yazabilmeye enerji buldum.

Başlık demişken MUTLUMSUTIRAK ne alaka ondan bahsedeyim.Aslında mutlu dicektim bu hafta için aşırı kaçardı.Mutlumsu desem pek bir tatlı olurdu.Mutlumsutırak galiba hem bu hafta hem de bütün hayatım için mükemmel bir tabir oldu.

Ekşimtırak şeyleri düşünün mesela.Ağzınıza atarsanız bir şey hissetmezsiniz ancak tükürükler işin içine girince o ekşiliği anlarsınız ve yüzünüz buruşur.Galiba 16 yıllık hayatımın tam tanımı bu.Berbat deyip üzülemem aşırı güzel deyip sevinemem.

neyi neye benzettim kendime 'höh' diyorum...

İki yakın arkadaşım da ya oruçlu ya da işi var.Buluşacak kimseyi bulamıyorum.Geçen burç tabirlerinde bir şey gördüm koçla ilgili.''Çevreleri geniştir ama samimi oldukları insanlar azdır'' yazıyordu.Çok doğru gerçekten.Belki şuan ısrar edip dışarı çıkarabileceğim insanlar vardır ama ben sırf eğlenmek için birileriyle takılmayı sevmiyorum gerçekten sevdiğim insanlarla bir şeyler yapmayı değerli ve mutlu edici buluyorum.(Hayattaki kaybetme nedenlerim vol.1)

Lakırtılı haftanın günceleri bitmiyordu galiba,birinde daha boş boş konuştum gibi hissediyorum.

Nedense her defasında en çok okunan yazı da bu oluyor.Özellikle başlıkta olumsuz bir şeyler varsa.

Bu yazının okunmasını merak ediyorum doğrusu,acaba mutlumsutırak kelimesi kimlerin faresini linke tıklamaya itecek.

sevgiler xoxox


Çalışma masam bu iki çiçekle daha bir güzelleşti sanki,baktıkça içimi açıyorlar;sizin de açılsın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder