15 Mayıs 2016 Pazar

Ekürim Olabilecek Anime Karakterleri / Son Zamanlarda İzlediklerim


Yey konumuz yine animeler yine Japonya merkez!

Son zamanlarda izlediğim 2 anime var.Birini bitirdim adı Zetsuen no Tempest.Konusu çok karışık ara vere vere izlediğim için çok kopuk izledim fakat sonlara doğru zaten her şey açıklanıyor.Temelde şöyle ki dünyayı yöneten 2 ağaç var Göç ve Yaradılış bunların ve taraflarının arasındaki mücadele anlatılıyor.İşte hangisi doğru hangisi yanlış vs. vs.İçinde her animede olan aşk,dram,komedi tarzı unsurlar da var izlemenizi öneririm.Yanlız ara falan vermeden izleyin aklınız karışırsa da umursamayın izledikçe anlayacaksınız olacakları.

Bir diğeri de bitirmeme 2 bölüm kalan ağırdan aldığım,bayıldığım Mirai Nikki.Bu animeyi eminim çoğunuz duymuşsunuzdur ben geç izleyenlerden biriyim.Nedense bir şey çok popülerken değil de el ayak çekilince katılmayı seviyorum.Konusu çok net ve sürükleyici.Gelecek Günlüğü sahibi,günlüklerin özellikleri farklı farklı,11 kişi var.Hepsi mevcut Tanrının ölümünden sonra yerine geçmek için birbirlerini öldürüyor.Başroller 1. ve 2. günlük sahipleri Yukiteru ve Yuno.Yuno'nun günlüğü Yukiteru'nun yapacaklarını gösteriyor.Yuno zaten bu çocuğa fena halde aşık onu geleceği olarak görüyor.Yukiteru'nunsa gelecek günlüğü ona iyi kötü başına gelecekleri gösteriyor.O kadar mükemmel ki bir günde 1 bölümcük izleyip bırakmak imkansız oluyor.

Bu aralar izlediklerim bunlardı Mirai Nikki'den sonra neye başlayacağıma daha karar vermedim anime listemde bir iki anime var yorumlarda önerilerinizi bekliyorum :)

Ekürim olmasını istediğim,olabilecek;kendime benzettiğim anime karakterlerini aklıma geldikçe sıralayayım.


Kaname İsaki  




En sevdiğim anime Nagi no Asukara'dan bir karakter.Kaname çok içine kapanık ve yaşına göre olgun biri.İzlerken neredeyse bütün yapacağı şeyleri doğru tahmin ettim.Sevgisini birine açacağında bile bencil davranmayıp doğru zamanı kolluyor.Çok iyi kalpli çok.Mızmız arkadaşlarına göre de oldukça uyumlu.Fikir danışabileceğim bir dostum olabilirdin güzel yürekli jojuk.

Rei Hino


İyilerin dostu,kötülerin düşmanı adalet ve Marsın savaşçısı koç burcu Rei Hino!Zaten Sailoor Moon'u bilmeyen yoktur.Burcumun savaşçısı da tam benim karakterimde.Lider özellikli,adaletçi,savaşçı ve duygusal gözükmese de grubunun en kırılganı.Beraber yeneceğimiz bir sürü canavar var Rei...

Jintan Yadomi


Ano Hana dizisinin başrol karakteri.Normalde kendimi başrollerle özleştirmeyi sevmiyorum,nedenini de bilmiyorum.Fakat Jintan'ın sadık duruşunu,iyimser olmaya çalışma çabasını cidden çok seviyorum.Hatta çok güzel de bir repliği var ''Sürekli başka insanları düşünüyorsun,biraz daha kendine odaklan!'' bunu bana ekürim olup her gün hatırlatmasını dilerdim.


Tetsuma Kusaribe 


Zetsuen no Tempest'den zeki mi zeki bir anime karakteri.Aslında öyle aman aman bir sahnesi yok ama nedense ben görünüşüne,olaylara karşı duruşuna bayılıyorum.Bana cool nasıl olunur öğretebilirdi.

Hinata Hyuga


Küçükken olduğu gibi hala Narutodaki favori karakterim.Vurdulu kırdılı animelerdeki nazik insanlara hayran oluyorum.Hinata'nın çevresindekilere karşı sadık oluşu,koruyuşu ve sevgisinden vazgeçmemesi beni gördükçe mutlu ediyor.Herkese lazım bir dost ^^

İyi ki varsınız çocuklar!










2 yorum: