16 Nisan 2016 Cumartesi

Anı Defterim (Challange İçerir) #5



★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Koleksiyonunu yapmayı sevdiğim tek şey anılar.Onlardan bir şeyler saklamayı,düşünmeyi seviyorum.Gözüme yıllandıkça güzel gelmeye başlıyorlar.


Yaklaşık bir yıldır abimin hediye ettiği bu el yapımı deftere gün içinde gözüme ilişen,sevdiğim anlam yüklediğim özel şeyleri yapıştırıyorum.Anıları düşünebiliriz,konuşabiliriz ama onlardan bir parça saklamadığımız sürece dokunamayız.

Bir nevi ben geçmişe dokunmak istedim.




Defterin kapağındaki bağlama sistemi size özel oluyor fakat ben üşengeçliğimden bir önceki fotoğraftaki gibi gelişi güzel bağlıyorum.

Hadi bazı sayfalarına bakalım ^^


İlk somutlaştırdığım anı Bahar Şenliğinden çiçekler.İtiraf edeyim salaklık yapıp lak diye aldığım gibi yapıştırmıştım.Kokacağını,pis olacağını hiç düşünmemiştim.O dehşet koku her açtığımda burnuma gelince stretch filmle kapladım.Şimdi sadece güzel görünüşü kaldı :)


Abimin mezuniyetinde atılan konfetiler.İlk sevinci yaşadıktan fotoğraf çekindikten sonra ben koşup 4-5 tane konfeti toplamıştım.Abim bana yıllar sonra minnettar olacak!^^


Sıla ile 2. buluşmamızda içtiğimiz kahvelerin fişi (özlediiiim) 


Nestle'nin 1927 serisininden bu çikolatasına ilk ısırığımı aldığımdan beri aşığım.Mutlaka günde bir tane yiyorum.Bu da ilk yediğim paketi,unutamam bunu! dedim..


Son olarak da doğum günü pastamdan bir mumu yapıştırdım.Aldığım her yaş için anı defterine bir mum yapıştırmayı planladım.Bakalım kaç yaşına kadar sürecek :)

Aralarda yapıştırdığım başka güzel şeyler de vardı ama ben en beğendiklerimi göstermek istedim.

Bu defterle daha uzun yıllar geçirmek istiyorum.Şöyle 5-10 yıl seçince açıp bakmak bana ne hissettirecek çok merak ediyorum.Şimdi bile aylar önce yapıştırdığım minicik şeylere yeni doğmuş bebek görmüş gibi bakıyorum.



★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★






4 yorum:

  1. çok güzelmiş. benim de böyle bi defterim vardı, içinde anı biriktirdiğim. zamanla bütün sayfaları bilet ve fişle doldu, çok sıkıcı göründü gözüme, kopardım bütün sayfalarını. konfeti toplamak gibi şeyler benim aklıma gelebilseydi sıkılmazdım eminim.

    anılarını biriktirmeye hep devam edersin umarım. hem güzel olmayan anılar bile biriktikçe güzelleşir belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O eski defterinizde anı biriktirmeye devam edebilirsiniz nostaljik olur ^^
      Ben de öyle umuyorum :)

      Sil
  2. bir tane daha anı koleksiyoncusu, memnun oldum :)

    YanıtlaSil