5 Nisan 2016 Salı

16. Yaş Günü


Doğum günlerini çocukluğumdan beri çok özel ve kıymetli bulmuşumdur.Düşünsenize su gibi akan saniyelerin,saatlerin arasında sıkışıp kaldığımız dünyada sevdiğimiz insanların var olduğu günü kutlamak ne kadar mühim.

İlkokuldayken 16 yaş hep bana ''OHA'' dedirtirdi.16 Yaşında olan birinin her şeyi yapabileceğini düşünürdüm,online oyunlarda hep beni küçük görmesinler diye yaşım 16 diye yalan söyleyiverirdim.Geldim işte beklediğim yaşa.16.Ne mi değişti?Hem çok şey hem de hiçbir şey.Çocukluğumdaki Anıldan huy olarak hiçbir şey kaybetmedim.İnsanların huylarının asla değişemeyeceğine inanan biriyim bu yüzden de bu huylarımla toprak altına da gireceğime  inanıyorum.Değişen şeylerse o kadar fazla ki sıralasam okumaya üşenir sekmeyi kapatırsınız.Zevkler,renkler,alışkanlıklar deyip noktayı koyayım.

Doğum günüm ilk önce 5 yakın arkadaşım tarafından kutlandı.Ondan sonra da bütün sınıf minik bir kekle güzel bir jest yaptı.O mumu anı defterime yapıştıracağım.Her doğum günümde bir mum yapıştırmayı düşünüyorum ^^

Daha sonra okul çıkışı ailem geldi ve ilk önce istediğim bir hediyeyi aldılar.Sonra bir kafeye oturduk.Haberim olmadan planlamışlar aslında,pasta gelinceye kadar anlamadım.Fakat çok şaşırtıcı bir şey oldu o kadar dolu masa varken,ailem planlamamış,tek bir masa boştu ve numarası 16'ydı!Küçük kız kardeşim fark ettiğinde nedensizce çok sevindim.Her şeyden anlam çıkarmaya çalışan koca kafalı ben buna pozitif bir anlam yükledim..sizce?



Bu güzel sürprizi yapan çekirdek ailem <3
Abim yanımızda değil ama sivilcem yanımızda :):):):) Hiç bırakmaz beni :)::)



Abimin 2 kulak yaptığı beyaz tenli çocuk benim.Evet beyaz tenli olmama ben de şaşırıyorum,abiciğime gelsin dedim,doğum günümü ilk kutlayan insan <3


Bu güzel şeyler için de alan dostlarıma ve aileme teşekkür ediyorum.Hediye almaya-vermeye aşık olan biri olarak düşünmelerinin bile yeter olduğunu söyleyebilirim :)



Elveda 15. yaşım,hoş geldin 16!




8 yorum:

  1. Tekrardan mutlu yıllar! <3

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlısin yaa Anıl. Bayıldım bu neşe akan yazına. Masanın 16 numara olması beni ürpertti. Ben olsam binbir anlam çıkarır gerinir de gerinirdim. Dün güzel bi kitapcidaydim. Öte güzel defterler vardı. İçimden almak geldi ama ihtiyacım yoktu. Keşke birinin doğumgünü olsaydı, alsaydim dedim. Meğer senin gününmüs.
    16 süper bi yaş. Cok zevkli olcaak. Kutlu olsun ♡

    Not: sana bi defter sürprizi yapayım ben bi ara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin güzel görüşünüz ^^ Beni de ürpertmedi değil ya çok iyi geçecek bu yaşım ya da çok kötü gibi bir anlam uyduruverdim.Hediye mi?SEVE SEVE kabul ederim ama karşılıklı hediyeleşmek şartıyla,neden olmasın yapalım bir ara :)

      Teşekkür ederim,ben de zevkli geçmesini umuyorum :')

      Sil
  3. Geç de olsa doğum gününü kutlamak isterim😊 İyi ki doğdun iyi ki varsın blogger kervanının en umut dolusu🎉🎉

    YanıtlaSil
  4. Anılcım, blogunu dukujunun miminden keşfettim. Seni listeye aldım, çünkü arada bir 16 yaşıma dönmek harika olurdu :)) -bu aralar taktım ben bu nostaljik yansımalara; hatta geçen gün gittim kendime 16 yaşımın favorisi olan adidas süperstarlardan bile aldım :)) çok mutlu ve gururluyum şu an :p-
    16 yaş harikadır! Benim için de çok özeldi.. Ama en harikası 3 yıl boyunca ısrarla olduğumu iddia edeceğim 17ydi :) çünkü 16yken Teoman'ın meşhur "17" şarkısı çıkmıştı ve ben pek bi üstüme alınmıştım :) 17yken gerçeği yalnıza gerçeği söyledim. 18 olmak da, herkesin can attığının aksine, reşit olma Sorumluluğu yüklediği için "17 iyi böyle" deyip bir süre daha devam ettim.
    Insanlar değişmez demişsin ben de sana katılıyorum! Ne kadar büyüsek, yaş alsak da insanın içindeki "öz" değişmiyor. Sadece deneyim kazanıyoruz, aynı hataları istersek tekrar yapıyoruz :) istemezsek yapmıyoruz. En azından hata yapıp yapmamaya daha bilinçli, farkında ve sonuçlarıyla yüzleşmeye hazır olarak karar veriyoruz.
    Ailen ve tüm sevdiklerinle harika bir yaş olsun umarım senin için de! Nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bloğuma hoşgeldiniz okuma listenizde olmak beni mutlu etti ^^

      16. yaşım pek de iyi başlamadı ama iz bırakmak illa iyi olacak diye bir şey yok ama biz yine de iyiyi umalım :) Normalde ben de hep yazdığım gibi 16 olmak isterdim 17 yi de severdim ama çook büyük gelirdi 18i hayal bile etmezdim.Yazdıklarınıza katılıyorum ^^

      Çooook teşekkür ederim <3

      Sil