9 Mart 2016 Çarşamba

Mini Rapor


Gano kahveleri giden uykularımı geri getirdi.Artık uykum geldiği zaman gözlerimi kapatıp rüyalara dalabiliyorum.Ne kadar sürer bilmiyorum ama kendimi bir tık daha dirençli hissediyorum.

Fakat normal insanlarda uykuyla motivasyon doğru orantılı olurken ben de tam tersi.Gerçi 2 okul sınavının birinde 1. diğerinde 2. olmuşum ama puanlarım istediğim gibi değil.Bir an önce düzenli çalışmanın bir ucundan tutmam lazım.Yazılılar yaklaşırken koy verirsem emeklerim,stresli zamanlarım hepten boşa gidecek.

Bunları gözüme gözüme sokmak için bloğuma yazmak istedim.

Sevgili kendim,

Güzel UYU

Düzenli ÇALIŞ

Kendini ÜZME

Üçü bir arada olmasa da en az 2'sine uy,olur mu?

BOL ŞANS.


4 yorum:

  1. İkimiz hemen hemen aynı anda uykumuzu düzene sokmuşuz. Ben Rooibos'la sen Gano kahveyle. Yeter ki böyle devam etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne güzel bir haber bu sizin adınıza da mutlu oldum,inşallah ^^

      Sil
  2. Yazdıklarına cidden uyabiliyor musun ? Uyabiliyorsan gerçekten büyük başarı.Ben hiç yazdıklarıma uyamıyorum.Planlarıma ya da.Hangi burçsun ki o.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oranlarsam %60'ına falan uyuyorum fakat buraya zaten amaçlarımı ve ne doğrultuda yapmam gerektiğini yazıyorum motivasyon için :) Koç burcuyum ^^

      Sil