25 Mart 2016 Cuma

Gece Çalışmaları


 Kahvem için kaynattığım suyun fokur fokur sesi kulağıma gelirken birazdan başlayacağım gece çalışmasını planlayacağım.

Her şey çok birikti.Proje,performans ödevleri,yazılılar ve kurslar.Hepsine ayrı ayrı mitoz bölünemeyeceğime göre benim değerli zamancıklarımdan çalmak gerekecek.Sabah da olurdu bu iş ama ben sabahları motivasyonlu olamıyorum sürekli dikkatimi bir şeyler veya birileri dağıtıyor.Ben de motivasyonlu,pozitif çalışmam gerektiği zaman dünyanın en sessiz olduğu saatleri,geceleri tercih ediyorum bkz: tık

Gece Çalışması Planlaması:


  • Uyanık kalabilmek için bir kupa kahve 
  • Dersleri genelde zaman kaybetmemek için önem sırasına koyarım:
  1. Matematik Proje ödevi soru yazımı + geçmiş dönemlerde çıkan soruların yazıcıdan çıkacak hale getirilmesi.
  2. Fizik Proje Ödevi için ''Elektroliz'' konusunun araştırılması + Deney için gereken malzemeleri listelemeç
  3. Geometri kuralların özet defterine çıkarılması + ödev testlerinin çözümü.
Bu gece yapmam gereken bunlar.Projeler çok zaman alacak gibi bu yüzden başa koydum ki eğer çok yorulursam 3. maddeyi sabaha erteliyebilirim.Sabah uykularım değerlidir bu yüzden ''öğlen'' diyeyim hatta  :)

Neyse bakalım ben yazarken su kendinden geçti!

Hadi bana şans dileyin şunların üstesinden geleyim xoxoxox


4 yorum:

  1. Bir de yormayan bir playlist? Hadi biraz da çikolata.

    Tamam bu iş.
    Anıl başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet playlist demeyi unutmuşum..çikolata yerine sarma yedim çünkü gece yemek yemeyi sevmek bunu gerektirir!^^

      Teşekkürler dukuju :)

      Sil
  2. Yeğenim için okudum öğrendim :) Bunları anlatmalıyım Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirlerime değer vermeniz beni mutlu etti umarım yeğeninize de yardımcı olur,teşekkürler ^-*

      Sil