17 Şubat 2016 Çarşamba

Life Is Strange-Oyun (Kelebek Etkisi)


15 Tatilde oynadığım bu muazzam oyundan size hiç bahsetmedim.Haktan'ın önerisiyle keşfettim ve abim sayesinde de oynamaya başladım,bitirdim.

Oyunun mantığı diğer kelebek etkisine dayalı oyunlar gibi.Sizi zamanı kontrol edebilen baş rolün yerine koydurarak tercihler yaptırıyor ve sonuçlarında olan şeyleri aşmanızı sağlıyor.Abimin söylediğine göre bu tür oyunlar pek de sağlıklı bulunmuyormuş.Öncelikle çok bağımlılık yapan,depresyona sürükleyen bir etkisi varmış.Birinci kısım için katılıyorum.Kahvaltıdan sonra başlayıp akşama doğru bilgisayardan kalktığımı bilirim.Resmen sanal bir dünyanın içine giriyorsunuz,yaşıyorsunuz,üzülüp ağlıyorsunuz.

Diğer türlerine göre çok da uzun bir oyun değil.Ben 4-5 günde bitirdim.Bu aralar da tekrar mı oynasam diyorum.Nedensizce özledim Max'i yönlendirmeyi,onun heyecanlı süper güçlü yaşamını.Kendi hayatımın sıkıcılığından kaçıp onun hayatına sığınmak istiyorum.

Oyunu bitirdikten sonra eskiden düşündüğüm,hayal ettiğim şeyler daha da arttı.Mesela ölümler aslında ne kadar da birbirine bağlı olaylar sonucu oluyor.Örneğin bugün araba çarpması sonucu ölebilirdim ama okuldan biraz daha geç çıktığım için kurtuldum.Böyle düşününce hayat ne kadar ürkütücü ve bir o kadar basit değil mi?Doğruyu seç doğru yaşa,ne kolay.

Fakat duygular işin içinde olunca öyle olmuyor işte.Keşke olsa.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder