1 Şubat 2016 Pazartesi

Haftanın Güncesi #5 (1.Hafta Raporu)


 15 Tatil su gibi akıyordu,öğrenciler ağlıyordu kıvamında bir hafta geçip gidiyordu...

Yapmak istediklerimin yüzde 40'ını tamamlamışımdır.İngilizce çevirim iyi kötü bitti ben çok beğendim çıkardığım işi ama bazı yerlerde kulak tırmalayıcı şeyler var,bugün temiz kağıda aktarırken düzelteceğim.İngilizce'den Türkçeye çeviri yapmak çok daha zor.Dilimiz gerçekten çok zengin İngilizce de bir o kadar yalın,insan neyi ne için kullanacığını şaşırıyor.

Test çözme anlamında bir şey yapmadım.Umarım bunun geri dönüşü kötü olmaz.Matematik proje ödevimi bitirdim sayılır bu yüzden mutluyum bir proje ödevi çıktı aradan,sınav stresleriyle 2. dönem bununla uğraşmak zorunda kalmayacağım.

Bunların dışında sadece evde oturdum,bilgisayar başında.Dışarı 1 kez çıktım o da dündü.Yarın da yine o iki dostumla buluşacağım.Tatil bitsin istemiyorum ne kadar sıkıcı olsa da okul ortamı kadar olamaz.


Bilgisayarım 15 tatil boyunca çalışma masamda olcak sonra evine geri dönecek.

2 yorum:

  1. Ah ah eski postlara geri bakıyorum ve keske suan tatil olsaydi diyorum. Yani yarin tatil olabilir ama ben sonsuza dek tatil istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı duyguları yaşıyoruz.Her hafta sonu geldiğinde sanki 15 gün olacakmış gibi hissediyorum ve sonra ''yine bana hüsran''

      Sil