13 Ocak 2016 Çarşamba

+10.000 Okunmaya Özel! (Bana Ulaşın!)


İlk +10.000 okunmaya ulaştığımı gördüğümde hemen blogları yönetme yerine girip bütün yazılarıma şöyle bir göz attım.İnanmadım bir an için.Gerçekten çok ama çok mutlu oldum.Bu siteyi tesadüfen,isteyerek ya da bayılarak açan herkese çok teşekkür ederim.

Her zaman fikirlerimi paylaşmayı ve tartışmayı seven biri olmuşumdur.Hayalimde hep bir yere çıkıp bir şeyler savunmak ya da konuşmak vardır.Bunu kısmen gerçekleştirdiğimi düşünüyorum.Şuan Türkiye üzerinde benim fikirlerimin birazcığını bile görmüş olan 10.123 insan var!

İnsanlık için küçük benim için KOSKOCAMAN bir adım!

Bloğumu takip edenleri tanıyorum;bana sürekli tumblr'dan sevgi dolu mesajlar yazıyorsunuz.O kadar tatlısınız ki anlatamam,asıl sizin gibi insanlardan güzel dilekler aldığım için şanslı olan benim :')

Şimdi bu okunma sayısına özel güzel bir fikir geldi aklıma.Bana dilediğiniz şeyleri yazabileceksiniz.Hepsine zaman buldukça karşılık vereceğim!

Ne yazsam diye fazla düşünmeyin istiyorsanız karalayın bir şeyler.Dert anlatın,eleştri yapın,bir şeyleri övün...insanlara diyemediğiniz şeyleri bana itiraf edin.

Ön yargısız ve dikkatli bir dinleyici olacağım!

Sizleri seviyorum ^^

e-posta adresim: hopefulsalad@hotmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder