13 Aralık 2015 Pazar

School Survivor/7.Hafta!(DUYURU!)


 Bir haftayı daha devirdik.Galiba geçirdiğim en mutsuz haftaydı.Önceki yazıda bahsetmiştim yine kafanızı şişirmeyeceğim ^^


Fiziği tam sevdim derken öğretmen yüzünden soğudum.Derse 2dk geç geldim diye yok yazdı oysa ben sınıfı temizliyordum,içimden gelmişti ya...bu dünyada iyi insan olmak zor(!) Eğitim sistemi saolsun SUS ULEN ÇALIŞ diyor :):):):)


Taptaze bu sabahtan.Türk Kahvesi severler elini kaldırsın fal baktırmak istiyorum!


Neler olacağını bilene çatal bıçak takımı ^^


Fizik performans ödevi.Fark ettiyseniz canımın sıkıldığı derslerde daha çok fotoğraf çekiyorum ^^


EVEEET BİR DE DUYURUM VAR:

HAFTAİÇİ ''NASIL JAPONCA ÖĞRENİYORUM?'' ADLI BİR YAZI YAZACAĞIM.DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN EN ÇOK SORULAN SORUYDU EE O ZAMAN BEN DE HEPİNİZİ GÖRMEK İŞİTMEK İSTİYORUM!

Görüşürüzzzzzz!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder