6 Aralık 2015 Pazar

School Survivor/7. Hafta!


Sinemadan geldiğimiz gibi yazının başına oturdum.Merak edenler için Düğün Dernek 2'ye gittik.Çok güldüğüm bir film olmamasına rağmen birincisi daha iyiydi sanki.Tek tük şeylere güldüm gitmeyenler için spoiler vermiyim :) Neyse konumuza geçiyim.

Bu hafta bir deneme sınavı olduk.Çok zorlamışlardı yine.Çalıştım çabaladım yine aptal aptal yanlışlar yaptım.O kadar sinir oldum ki kendime.Bilgisizlikten yanlış versem bu kadar üzülmezdim.Sonuçları merakla bekliyorum.

Test çözme temposuna girmeye başladım her gün aksatmadan çözdüm.Planner'ımı artık haftalık yapıyorum günlük çok yorucu ve üşendirici oluyor.Eski düzenime döndü yani her şey.Bu haftanın tek zorluğu saçma sapan performans ödevleriydi.Ders içi performans ve ödevler varken buna ihtiyacın olmadığını düşünüyorum sanki...Yaptım yine de ama eğitim sistemi bu napalım :')


En taze fotoğraf bu sabahtan.Biyoloji performans ödevimi yaptım hem de son gün.Anca haberim oldu Salı günü gitmedim okula ya bir Allahın kulu da çıkıp Anıl ödev vardı demedi,neyse bakalım yaptım.


Okulda canım sıkıldığı zamanlar Japonca alıştırmaları yapıyorum.Dili hayatımıza sokmalıyız dediğim şey de tam olarak bu.Bu hafta Japonca kursuna hiç gitmedim,daha doğrusu gidemedim.Telafi edeceğim işlenen her şeyi ipin ucunu kaçırmak istemiyorum.


Kimyadan sorun yaşamıyorum artık pek.Aman nazar değmesin.Soru tiplerinin mantığını çözdüm hocanın kursta yaptığı bir testten de 1 yanlışım çıktı o da bilgi sorusuydu :)

İşte böyleydi bu hafta.Haftaiçi kitaplar hakkında bir şeyler yazacağım,okuyor olduklarım okumak istediklerim vs.Kitap arayışında olanlar bir göz atsın bloğa :)

*Görüşmek üzere*





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder