12 Aralık 2015 Cumartesi

Kendi''me'' İyi Bak


Birazdan ailecek AVM'ye gidip benim için mont bakacağız.Nasıl bir şey istediğim konusunda kararsızım gerçi şu aralar her şey için kararsızım.

Okulum sivil olduğu için her sabah ne giyeceğimize karar vermek zorundayız,ben normalde geceden özenle hazırlar ütüler masamın üstüne koyardım.Fakat bu aralar dolabımın halini görmeniz lazım resmen iç çamaşırlarımla pantalonlarım aynı yerde,tişörtlerimin hepsi ütüsüz.Her sabah gözüm uykusuzluktan kapalı elimi attığımı giyip çıkıyorum ondan sonra da gün boyu kendimi kötü hissediyorum.

Uyku demişken uykuzum da.Bilmiyorum bunu okuyanların arasında erken yatabilen insanlar varmı ama NASIL BAŞARIYOR SUNUZ?Ben ne kadar uykulu olursam olayım geceleri zaman geçirmeyi çok seviyorum tam bir gece insanıyım.Gece ders çalışmayı,bilgisayarda takılmayı,sohbet etmeyi gündüzlerden daha çok verimli yapıyorum.Okul zamanı erken uyumam için şöyle etkili tavsiyeleriniz varsa alırım.

Nedenini bilmediğim her şeye karşı bir isteksizlik ve bıkkınlık var.Tabiki her insan hep mutlu olamaz böyle zamanlarda mutlu olmanın değerini anlıyoruz ama geçsin gitsin işte!

Temiz hava iyi gelebilir ben hazırlanmaya gideyim...

Kendime not

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder