23 Aralık 2015 Çarşamba

İnanç-Başarı-Motivasyon


Elimde şekersiz kahve bir yandan tumblrda rb yapıyor bir yandan sosyal medyada geziniyorum.Size güzel haberler getirdim!

Üstümdeki kötü enerjiyi sıyırıp attım,artık daha özgürüm!

Dua ederek başardım bunu biraz.Allah ile konuştum ve ona istediklerimi söyledim,1 kere değil defalarca yaptım bunu.İnanmak güzel bir şey,sizi sonsuz bir gücün koruduğunu hissedince insan kendine ''Üzülme bu dünya boş.'' diyebiliyor.İnanan biri için sadece bu dünya yok çünkü,işte bu da diğer bir güzelliği :)

Bir şeyleri inanarak yapmak gerçekten çok önemli.İçten isteyince bir şeyleri er ya da geç oluyor veya hayırlısı değilse gerçekleşmiyor.Bunun bilincine varmaya başladım biraz.Din Kültürü öğretmenimiz bir rüyasını göz yaşlarını tutamayarak anlatmıştı onun için çok özel olduğu için paylaşmayacağım ama kısacası olay şu ki her hayıflandığımızda,isyan ettiğimizde sahip olduklarımıza nankörlük ediyoruz.Hani diyoruz ya sivilcelerimden nefret ediyorum,çok çirkinim hayır;bizi çirkin yapan sivilcelerimiz değil nankörlüğümüz.

3 Gün önce isyanlarda olan bana bakın,değişmemek adına bir duanızı alırım ^^

Güzel haberleri söyleyeyim.Çaba sınavından bahsetmiştim ya oldu baya.Sonucu anca geldi elimize.Okulda YGS-2-3-4-5 sınavında 1. diğer ikisinde 2. olmuşum.Çok ama çok mutlu oldum.1.Olmaktan çok emeklerimin karşılığını almak sevindirdi beni.Hayat mottosu olarak zaten kendimle yarışan biriyim.Eğer kendimi geçmeye başlarsam o noktada rakiplerimle yarışmaya başlarım! ^^

Bende durum bu,sizler neler yapıyorsunuz?Daha fazla aktif olmanızı istiyorum.Okumanız yeter de artar ama sesinizi de şizofren gibi hissetmemek adına duymak istiyorum hani u_u

Birçoğunuz yazılılara çalışıyor bir çoğunuzun da yazılısı yaklaştı benim gibi.Yılmayalalım,savaşalım;doğru adımlar atarsak kazanan biz olacağız!SÖZ!













2 yorum:

  1. annem hep yer gök dua üzerine kuruludur bunun huzuruna ve gücüne inan derdi :)

    YanıtlaSil