2 Aralık 2015 Çarşamba

Günlük Kıvamında #20


Klasik bir haftaiçi akşamındayım.Çalışılacak dersleri hazırladım kurs hocamı bekliyorum,tumblrda geziniyorum.Dün okula çok uykum olduğundan gitmedim.Bir şey değişmedi hala uykum var :/ Yarın Çaba Denemesi var.Heycanlanmıyor değilim sonuçta lisenin ve 9. sınıfın ilk sınavı olacak.İyi geçmesini umut ediyorum siz de edin!

Daha yolun başındayken bu kadar sıkıldıysam 12. sınıfta naparım bilemiyorum artık.Gerçi başka çaremiz mi var.Öğrenciyiz,yapmak zorundayız.Çoğu insanın ve öğretmenin algısı bu yönde.Hep kendi derslerine gerekli ilgiliyi bekliyorlar.Tamam saygı bir yere kadar ama herkesin yetenekleri de farklı.Mesela o gün kimyacımız ''Neden kimyayı yapamıyorsunuz anlamıyorum,sınıf başırınız çok düşük.'' gibisinden bir şey dedi.Benim notum düşük değildi ama pencerede elimi uzatıp tabelayı okumasını isteyesim geldi.''SOSYAL BİLİMLER LİSESİ''.Bahane de üretelim demiyorum ama neyi yapıp neyi yapmamın çok mühim olmadığını biliyorum.Örneğin edebiyat ve matematikten iyi bir hukuk fakültesine gitmek istiyorsam soru kaçırmamam gerekir.(En azından hayallerim bu yönde ^^)

Tübitak için bir proje üzerinde çalışıyoruz.Konuyu söylemek istemiyorum henüz ama eğer ki katılırsak direkt bir yazı yazacağım uzunca.Gerçi Tübitak da çok gerçekçi ve adalaletli bulduğum bir kurum değil ama denemekten ne çıkar?

Haberler benden bu kadar galiba.Yarım saatlik bekleme aramda size mesaj atiyim dedim.Haftanın ortasındayız,sizler neler yapıyorsunuz?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder