22 Kasım 2015 Pazar

School Survivor/6.HAFTA!


Bu hafta bahsettiğim gibi oldukça yoğundu.Hiç olmayan sosyal hayatım hepten yok oldu.Güzel gitti sınavlarım fena değillerdi.Sadece üzüldüğüm şey hiçbirinden gerçekten çalıştığımın karşılığını alamayacak olmam.Bu en sinir bozucusu.

Fazla fotoğraf çekemedim,istedim ama üşendim.Gerçekten o kadar keyifsizim ki anlatamam.Bir moral bozukluğu aldı başını gidiyor.Yarın okula falan gitmek istemiyorum.Hatta gitmemek için ağlayabilirim bile.

Dün canım sıkıldı kalktım odamı temizledim.Fotoğrafsız School Survivor olmaz dedim ve temizlikten sonrasını çektim.


Masamdaki kitapları kitaplığa kaldırdım.Çok dikkat dağıtıcı ve kalabalıktı.Şimdi de kalabalık ama göz yorucu değil.Sadece ihtiyaç olan şeyler var.


Bilgisayar masasına da ilk defa elimi sürdüm.Kitaplıkla beraber şöyle en az 1 saat toparladım.Resmen Çanakkalenin çöp merkezi bizim evdeymiş de haberimiz yokmuş.

Ayrıca blogları yazdığım yer de bu masa ^^


Bu hafta yazılılar hız kesmeden devam ediyor ama çok zorlandığım dersler yok,rahatım.

Her şey gönlünüzce olsun benden bu kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder