4 Kasım 2015 Çarşamba

Kitaplar Açıldığında Dünya Sessizleşir/Günlük Kıvamında #15


 Ders çalıştıktan sonra bloğumu özlediğimi fark edip geldim,3 gün ayrı kalamıyoruz(!)

Bu aralar acayip derecede uykum var.....saatlerce youtubeda yorganın altında video izlediğim için olsa gerek.İnanır mısınız gün boyu esnemekten çenem yoruldu.(Bunu yazarken de esnedim.)

Fakat daha uykusuz kalacağım gibi gözüküyor çünkü tam böyle modum düşüyor derken sipariş ettiğim iki yeni kitabım beni bugün okul dönüşü çalışma masamda karşıladı!Hiç beklemediğim için ekstradan mutlu oldum ^^


''Ben Malala'' uzun zamandır istediğim bir kitaptı fakat sürekli araya kitap sıkıştırdığım için okumaya fırsat bulamıyordum.Bildiğiniz gibi bu güçlü kızı çok severim,kitabını olduğunu da tanıdıktan sonra öğrenmiştim.Hayat öyküsünü onun dilinden dinlemeyi o kadar çok istiyorum ki hemen bu bloğu yazdıktan sonra başlayacağım,bol bol ağlayacağım gibi...

''Deniz Feneri Yolu'' Debbie Mocomber'ın diğer bir serisinin ilk kitabı.Ya böyle çok kokoş tasarımlı bir kitap.Debbie Mocomber'ın olmasa almazdım.Sizi bilmem de bana bu tarz kitaplar biraz boş vakit doldurma gibi geliyor.Küçük Mucizeler Dükkanı serisini ayrı tutuyorum ^^



Her neyse;ben dünyayı sessize alıp kitabımı açmayı düşünüyorum,Pazar günü görüşürüz :)

2 yorum:

  1. malala adını duymuştum ama hikayesini bilmiyordum daha önceki yazılarının birinde tanıtmıştın bloğun sayesinde tanımış oldum :) bunu dile getirmekte bu yazıya nasipmiş hehe ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumalısın kesinlikle abla çok şey öğretti.Ne mutlu bana o zaman ^^

      Sil