24 Kasım 2015 Salı

İnsan Gibi Yaşamak-Karanlık Dünya


Son olan bir olaydan sonra artık cidden bütün dünyaya isyan edesim geldi.Türkmen dağlarında çoluk çocuk bakılmadan bir sürü insan katledildi.Bu sabah bir kargaşa sonucu f-16'larımız rus uçağını düşürdü.

Haksızlıklardan nefret ediyorum nefret.

Ülkemizin başında sürekli dert var.İnsanlarımız mutsuz.Herkes geleceğinden endişeli.Bir de hiçbir şeyi takmayıp mizah malzemesi arayan kesim var tabi,hiç girmeyeyim onlara.Merak ediyorum ne zaman düzelecek her şey ve bizler de insan gibi yaşayacağız ya da yok olup gideceğiz?

Güzel tarafa bakayım yine de ben.Her şey düzelecek diyelim.Diyelim de kiminle?kim sayesinde?Bunu düzeltecek kim var?Bana sorarsanız eğer ben devletten çok halktan bekliyorum iyilikleri,güzellikleri.Siyasi anlamda değil;devleti seçen de zaten halk ee o zaman asıl görevler bizde (Türkiye'de durum böyle).Umudumuzu kaybetmemeliyiz.Yaşadığımız yer için çalışmalıyız,bu ülke yönetimini  sevmiyorsak bile bunun bilincinden kopmamalıyız.

Çünkü ben yoksam sen,sen yoksan ben var olamam.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder