27 Ekim 2015 Salı

Tatil İçin Planlar/Bıkkınlık/Günlük Kıvamında #14


  Heyo!

6 Günlük güzel bir tatil,okul için mola geliyor.Size biraz neler yapacağımdan bahsetmek istedim; ayrıca planner'a uzun uzun yapılacaklar lsitesi yapmak yerine burada bulunsun dedim:


  1. 10 Kasım için yazdığın kompozisyonu son kez düzenle Salı günü teslim et.
  2. Arkadaşınla buluşup özlediğin kafede türk kahvesi iç.(İHTİYACIN VAR!)
  3. Şu ana kadar işlediğin bütün derslerin ayrı ayrı haritasını çıkar.(Bloğa bununla ilgili bir yazı yazabilirsin.)
  4. Test kaynaklarını yeteri kadar edin ve işlenen konuları bitir.
  5. Bol bol dinlen,abinle zaman geçir.
  6. Verilen ödevleri yap.
Bizim için kısacık bir ara olduğu için olabildiğince hafif tutmaya çalıştım.Bu akşam da abim gelecek.Bilmiyorsanız söyleyeyim abim Dokuz Eylül Üniversitesinde ingilizce bilgisayar mühendisliği okuyor.Bundan öncesinde de Bandırma Fen Lisesinde yatılı okuyordu.Örnek aldığım insanlar arasında,birincisi cidden çok mantıklı biri,sanki her şeyi biliyormuş gibi hissettiriyor.Fakat bir o kadar da gıcık yanları var rahatına düşkün olması gibi...(abicim <3 sonsuz random)

Hıh bir de neyden bahsedecektim,bazen hiçbir şeyden zevk almıyor gibi hissediyorum.Böyle aşırı sıkılgan bıkkın.Örneğin dışarı çıkıyorum biriyle mutluyum kahkaha vs. daha otobüse varmadan ''OF'' çekiyorum.Sağlık Bilgisi dersinde ergenusların özelliklerini görmüştük.Ee malum ben de bir ergen olduğum için ''Duygu değişimleri çabuktur'' maddesi yüzüme tokat gibi vurdu.Doyumsuz,yalnız diyordum da kendime,ergenlik de yok değilmiş.Napiyim ama ya.........

Siz tatilde neler yapmayı düşünüyorsunuz?

Benden bu kadar,görüşmek üzere xoxoxo





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder