25 Ekim 2015 Pazar

School Survivor/2. HAFTA!


 Bu haftam fazlasıyla yoğun geçti.Okullar başladıktan sonra her hafta bir kademe daha yoğunlukluk artıyor.Yine de mutsuz değilim,konuları anlayabiliyorum umarım bu şekilde devam ederim.

  • Sosyal medya bağımlılığım geçmedi.Derslerime engel olmuyor.
  • Telefonla daha fazla uğraşmaya başladım,instagram saolsun.
  • Konuları anlamadan geçmiyorum,sağlam adımlar atıyorum.
  • Uyku problemlerimd evam ediyor,asla erken yatamıyorum.
Şöyle toplu şekilde pozitif ve negatif bir kaç şeyi yazdım.Şimdi fotoğraflarıma gelelim:


En sevmediğim ders olma yolunda giden Coğrafyacığımı çalışırken.

Çalıştığım kaynağın ismi ''Coğrafya Defterim'' mükemmel bir defter.İlerki yıllar için kılavuzum olacağını düşünüyorum.


Kimya dersinin de garip bir iticiliği ve eğlenceli yanı var.Ezberim kuvvetli olduğu için zorlandığım söylenemez henüz.Fakat neden hukuk okuyacak biri kimya görüyor anlamıyorum y_y


Çaprazlamalar,inanabiliyor musunuz hoca 55 kişinin (diğer sınıf da dahil) bu kağıdını tek tek okudu ve yanlışların üzerine çarpı koydu.Cidden ödevlerimizin hakkını veren biri,mesela güzel yaptığım bir ödeve ''Aferin...teşekkür ederim'' tarzı bir şey yazmıştı.Bence bu çok güzel çünkü bize robot değil öğrenci olduğumuzu hatırlatıyor.


Tesler,testler,testler................KAHVE!


Kapanışımı tumblrda profil fotoğrafı yaptığım bu habersiz çekilmiş fotoğrafımla yapiyim.Cidden habersizdi x.x


Az önce bitirdiğim matematik ödevi,eklemek istedim ^^


***

Küçük bir değişiklik olacak seride.Artık Haktan ayda 1 kere konuk olarak gelecek,kendisi öyle arzu etti.Ben de ''School Survivor'' başlığıyla haftalık olarak her pazar yazacağım biz bize devam :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder