23 Ekim 2015 Cuma

Lay Lay Lom/Günlük Kıvamında #13

Neler yapıyorsunuz bu aralar?

Bloğu boş bırakmak istemedim,3-4 günlük aralar bile bana uzun geliyor çünkü yazmayı ve blog okumayı seviyorum.Fakat yazacak konu da bulamadım o yüzden lay lay lom yapalım dedim,kötü mü ettim x.x

Size yeni haberlerim var mı bir düşüneyim.........hıh;JAPONCA KURSUNA SONUNDA BAŞLIYORUM.Tarih olarak belirlenmedi ama kaydımı yaptırdım Facebook sayfasından Gençlik Merkezini takip ediyorum orada açıklayacaklarmış.Çok çok çok heycanlıyım bu dili o kadar seviyorum ki biran önce şöyle çat pat derdimi anlatacak Japoncam olsun istiyorum.Anlatılan şeyleri az çok kelime olarak seçebiliyorum ama tabiki de bu bir dili öğrenmek için hiçbir şey.

Bunun dışında bugün kültür-edebiyat klubümüzün toplantısı vardı.Hocaya kendimizi tanıtırken bloğumu okuyan arkadaşım İrem(Kalp) hocaya bir bloğum olduğunu söyledi ve hoca bunu duyduğuna çok sevindi.Bir gün bloğumun bana getirileri olacağını biliyordum.Beni bu yüzden kompozisyon yazmam için görevlendirdi,10 Kasım ile ilgili yazacağım.Açıkçası bana verilen konular hakkında yazmayı sevmem,her şeyde olduğu gibi yazıda da özgürlükten yanayım ama özel günler farklı tabi.Atatürk için yazmak isterim ki onun bizim için yaptıklarından sonra onu hatırlamak için bir kompozisyon yazmam hiç.Elimden geleni yapacağım,10 Kasım Günü burada da yayınlarım.

Bu aralar ''Çavdar Tarlasında Çocuklar'' adlı kitabı okuyorum.Annemin kitaplığından aldım,resmen benim için yazılmış bir kitap.Kimine ne kadar sıkıcı gelse de ben filmlerde ve kitaplarda monotonluğa hayranım.Betimlemelerin,biyografik anlatımın olduğu kitaplara aşığım.


İşte hayat böyle rutin bir lay lay lomlukta

Pazar günü görüşürüz!

4 yorum:

  1. kurs haberine bende çok sevindim şimdiden başarılar dilerim ^^ keşke korece kursuda olsa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir abla kore kardeş ülke sonuçta bir araştır derim ^^

      Sil
  2. Bloğun hoşuma gitti. Anime izliyor musun? Japoncaya merakın bu yüzden mi @.@ Bide bir yanlışını düzeltmek isterim; noktalama işaretlerinden sonra boşluk koymalısın. Biraz göz yoruyor böyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Japonya sevgim çocukluktan geliyor,daha sonraları animeleri keşfettim.Noktalama işaretlerinden sonra boşluk koymaktan nefret ediyorum ama senin için deneyebilirim :/

      Sil