15 Eylül 2015 Salı

TAŞINIYORUZZ! Günlük Kıvamında #5


Herkese Merhaba!

Şu aralar taşınma telaşında olduğumuz için baya bir gerginim :/

Her gün ıvır zıvır toplamaktan gına geldi siz siz olun çöp ne varsa atın anı manı demeyin sonra günde 546584 saat kalem kağıt toplarsınız U_U

Dün de odamı yavaş yavaş toparlamaya başladım :')


(Bilgisayarlar ve bulmaca gibi çözdüğüm kablolar)


(Yıl boyu her notumu ağır hafif demeden taşıyan emekçi mantar tablom :'))


(Ivır zıvır ve muji eşyaları)


(Son kalan kitaplar,ders kitapları ve ıvır zıvırlar)

Bir de bitmek bilmeyeeeeeeeeeeeeeen çöpler,evet ya ben çöpçüyüm;çöpçü....


Taşınıyoruz derken çok uzağa değil,iki sokak öteye :D

Mutlu musunuz diye sorarsanız çoooook.Çünkü ben hep son katlarda oturmak istemişimdir nedensizce,yeni evimiz 7. kat ve güneş almayan bir oda istemiştim toz görmemek için;yeni odam 0 güneş görüyor.

Bakalım her şeyin hayırlısı,umarım yeni evimizde yeni hayatımız güzel olur :)

Görüşürüz^^

(Okula Dönüş serisi bitmedi,sadece günlük bir yazıyla soluklanmak istedim.Eşya toplamaktan aklıma yazı fikirleri zor geliyor,varsa istediğiniz yazın yoruma :))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder