5 Eylül 2015 Cumartesi

KLASİK BİR GÜN/ALIŞVERİŞ Günlük Kıvamında #4


Herkese Merhaba!

Abim üniversiteye başlıyor bu yüzden ona yeni giysiler almak için alış veriş merkezine gittik.Siz de bugünü görün istedim x.x

İlk önce şu 2 günde kendime aldığım 3 parça ürünü gösteriyim:


Bu yeleği yeni almadım.Taşınacağımız için evimizde çer çöp ne varsa atıyoruz.Onların arasından annemin üniversitede 4 yıl giydiği ünisex yeleği bulduk.Annem giyebilirsin diye bana verdi.Henüz giyip giymeyeceğimden emin değilim ama rengi çok tatlı^^

  

                                                (50tl)                                                   (40tl)

lk&jns dew'den aldığım 2 parça ürün.Bir hırka ve kazak.İkisini de çok spontene bir şekilde beğenerek aldım.


(8tl)

Koton'dan aldığım bir tişört.Açıkçası tişörte hiç ihtiyacım yok ama üstündeki Japonca yazılar ve fiyatı için aldım^^


Bir saattir ne alacağını karar veremeyen abime karşı gayet pozitif duruyorum u_u


ACIKTIMMM!

***
Günün devamında ders çalıcağım,herkese güzel haftalar,günler,aylar ^_^






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder