10 Eylül 2015 Perşembe

Kendi Ajandanızı Yapın! Okula Dönüş #1


Herkese tekrardan Merhaba!

Okulların açılmasına yakın ''Okula dönüş'' serimi başlatıyorum!

İlk okula dönüş yazım ise bana göre olmazsa olmaz ajandaların yapımı,eğer kendinize ait bir ajandanız olur ve onu düzeli bir şekilde tutarsanız hem okul hem sosyal hayatınız düzene kavuşur.

Ajanda Yapımı:

1.İlk önce 80-100 yapraklı kendi zevkinize uygun kareli veya çizgili orta boy bir defter alın.

Benim defterim; 

Sadece 10tl'ye Nt mağazasından almıştım.Bu aralar çok popüler olan defterlerden,her yerde var.

2.Defterin birin sayfasında derslere ve özle hayatınızdaki işlere kodlar verin.Bu hazır ajandalardaki işaretler gibi,tek farkı size ait!^^



3.Defterin girişine ilgilendiğiniz bir hobi vb. varsa onların tarihlerinizi yazabilirsiniz/Yazı yazan,bloğu olan biriyseniz hangi tarihte ne yapacağınızı not edebilirsiniz....



4.Bir sonraki sayfadan itibaren günlük yapacak işlerinizi tarih atarak yazabilirsiniz.O ayın yapılacaklar listesini ve takvimini çıkarırsanız günlük yapacaklarınıza da yön vermiş olursunuz.




5.Benim defterim ne kadar sade olsa da siz bol bol süsleyebilirsiniz.Bunun için Sergül ablanın videosuna göz atın derim:


Peki Kendi Ajandanızın Olmasının Yararları Nedir?:

  • Hazır bir ajanda alabilirdiniz ama kendi ajandanızı yapmak hem sizi daha verimli hissettirecek hem de kendi dünyanızı kendi yönetmeniz konusunda özgüven verecektir.
  • Hayatınızı düzene sokmak zamanınızı güzel değerlendirmenizi sağlyacağı için hayattan daha çok zevk alacaksınız.
  • Düzenli hayat,verimli zaman,güzel notlar ^_^
***

Umarım verdiğim bilgiler işinize yarar,kendinize diğer yazıma kadar iyi bakın!










2 yorum:

  1. tesadüfen karşıma çıktı blogun, öyle başlıklara, etiketlere bakabildim sadece şimdilik ama ben gelcem buraya geri bak söylüyorum.

    ne güzelsin.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o senin güzelliğin,iyi niyetliliğin ^^

      Gel bak bekliyorum :)

      Sil