23 Eylül 2015 Çarşamba

Kapalı Hava,Monoton Hayat/Günlük Kıvamında #8


 Abimi Üniversiteye bırakmamıza son iki gün,sözde 2 yaşanmışlıkta ömür boyu arkadaşım olan;internetten tanışmış olduğum dostum Sıla ile 2.kez buluşmamıza 2 gün!Buruk bir heyecan,mutluluğum var diyebilirim. ( ^_^)

Bu sabah abimle beraber son kez sürekli olarak kahvaltı yapmaya gittiğimizi ''Manzara Restorant'a'' gittik.Hava biracık soğuk ve sisliydi.Kış resmen geliyorum diyoooor.


Mekan isminin hakkını veriyor.


Sadece hava ne kadar sisli göstermek istemiştim :&


''Yağmur yağıyor,yağmur bakıyor;Anıl camdan aval aval bakıyooor''

Günün devamında saçımı kestirmek için berbere gittim.Gerçekten  saçlarım çok şekilsiz ve çirkindi,kurtulduğum için mutluyum ama çok da memnun değilim :/ bakınız:



Tumblrda biraz gezinince ders çalışma isteğim geldi ve tekrarın tekrarını o.o yaptım.(9. Sınıf için Fizik&Biyoloji)


Muji kalemim bu aralar faforim ^^

İşte böyle monoton bir gün daha bitti *_*


Mutlu,huzurlu,sağlıklı kalın!Hoşçakalınnnn^^







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder