23 Temmuz 2015 Perşembe

LADY GAGA VE TOKIO HOTEL HAYRANLIĞIM HAKKINDA








Bu muhteşem kadın ve grupla 2009 yılında tanıştım.Yaklaşık olarak 6 yıl oldu.Benim için su gibi geçen ve her anlamda büyüdüğüm koca bir 6 yıl.

Lady Gaga ile 10 yaşıma basarken tanıştım.Bir gün youtube'da gezinirken Love Game klibini gördüm.O zamanlar izlenmesi 9 milyon falandı,hiç unutmam.İlk yaptığı şeyleri ayıp bulup kapatmıştım ahahah ^_^ Daha sonra şarkı dilime dolanınca diğer şarkılarını da araştırdım ve bir anda her gün dinler hale geldim.İlk başlarda kadın hakkında araştırma yapacak kadar bilgim olmadığı için sadece şarkılarını dinledim ama 11 yaşlarıma doğru dinledikçe hakkında daha çok bilgi edindim ve 11 yaşındaki birinin belki de hiç tanıyamayacağı birini kendime örnek aldım,Lady Gaga'yı.Tabiki de geçerli sebeplerim vardı,var:

  • Geçmişte ona ilerde hiçbir şey olamayacağını söyleyen insanlara emin cevaplar verip şuan bunu gerçekleştirmesi.
  • Hayranlarına,ona sevenlerine karşı yapmacık olmayan sevgisi.
  • Gerçek bir sanatçı oluşu.(Sesi,sahne şovları,enstürman çalışı,dans edişi)
  • Her yaptığı işte başarılı oluşu.
  • Beni kendine çeken anaç enerjisi.
Bugün de durum aynı.Tek farklılık artık 6 yıl geçince daha olgun bir hayran olmam.Mesela eskiden Gaga'yı şarkıları varken severken şuan ne şarkı yaptığı pek önemli değil,sesine alışığım.Kendisini şarkılarından bile daha çok seviyorum.

Favori Lady Gaga şarkım



Tokio Hotel ile tanışmam abim sayesinde oldu.Sene yine 2009 bir yaz ayında abim bu grubu keşfetti.Daha sonra ben ve diğer 2 kız kuzenimn öğrendi.(İlk kim dinledi olayları hala aramızda tartışma yaratır ahahah ^_^).Onlar bizler geldiğinde veya biz onlara gittiğimizde oturur saatlerce konserlerini izler yarım yamalak İngilizcemizle şarkılara eşlik ederdik.Gökçe ve Ben Bill'i abim ve Ece Tom'u severdi.Birbirimize laf atar,hangisi daha yakışıklı&başarılı diye tartışırdık.O günleri,Tokio Hotel'in o eski hallerini gerçekten özlüyorum.Onları da sevme nedenlerim var:

  • Bill ve Tom'un arasındaki güçlü,ön yargısız kardeş ilişkisi.
  • Gerçek bir grup ruhu taşımaları.
  • Tokio TV'deki yapmacık olmayan doğal mı doğal halleri.
  • Hayranlarına besledikleri sevgi.
  • Bill'in mükemmel sesi,diğerlerinin mükemmel enstürman çalışı.
Favori Tokio Hotel şarkım


Hayatımın sonuna kadar seveceğimi umuyorum bu kadını ve grubu.Benim için sanatçıdan,gruptan öte örnek aldığım insanlar.Önemli olan da bu diye düşünüyorum,onlar hakkında yazmazsam ayıp olur dedim;iyi ki varlar.

2 yorum:

  1. Bizim zamanımızda kızlar "Hepsi" grubunu severdi, biz en yakın arkadaşımla "Tokio Hotel" dinleyerek havalı olmaya devam ederdik. Ben Tom'u severdim, o Bill'i. ve dergilerden poster kovalardık!! Hala Tokio Hotel dosyam var.. Annemin evinde saklıyorum ehuheu. Eski günleri hatırlattın. Dursch den Mansoon!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa bu yazıyı bana hatırlattığın için teşekkür ederimmm :') ahhh o eski günleeer <3

      Sil