24 Temmuz 2015 Cuma

GÜNLÜK KIVAMINDA #1


Bugün günüm benim için çoook erken başladı...

04:00 civarlarında 4.4'lük bir deprem yaşadık.(Merkez Eceabat,Çanakkale'ye çok yakın).Şiddeti küçük olmasına rağmen Türkiye şartlarına göre çok sert bir şekilde hissettik.İlk başta dışarı çıkmaya yeltendik fakat kısa sürdüğü için neyse dedik.Uyumaya çalıştım fakat olmadı.Daha sonra dayanamayıp sadece 10 dakika gözlerimi kapattım ve yerin bu sefer 4.8 ile sarsılmasıyla uyandım.7.6'yı yaşadığım için çok tedirgin olmadım,sakin bir şekilde ailemle beraber aşağı indim.Bizden sonra da bütün site aşağı inmişti...

Eve girip hep beraber salonda uyumaya çalıştık ve saat 10:00 gibi kahvaltıyı dışarıda yaptık.Biz kafeye varana kadar 2 kez daha sarsıldık.Küçük ama hissedilebilirlerdi.

Şu ana kadar da hiçbir şey olmadı.Ben de biraz tedirgin olduğum için hiçbir şey yapamadım.Yaptığım tek aktivite dışarı çıkıp bahçede biraz kitap okumak ve fotoğraf çekmek oldu:




Artçılar 10 gün boyunca devam edecekmiş.Bunları yazarken haberlerde gördüm.Sakin olmaya çalışacağız,bizim için dua edin :)))

Sizinle paylaştığım ilk günlüğüm kötü bir haberle başladı,umarım ki çook güzel olaylarla devam edecek ^^









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder